琴晚 同 MY DEAR 細細..傾電到2"40am...之後ZzZzzZ到金日..!!!
MY LUVER*

金日冇番學 ..陪寶貝同埋豬豬電髮 ...X"DDDD ..好悶架本來..不過後尾同個老闆娘..響樹 ..吹水..=]..跟住見到個令仔..WOOOOO ..嘿嘿..(秘密*)..-3333- 不過都系識多個朋友姐..你地唔好亂諗野喇..*由其是豬豬牙 ...跟住聽日都會落盈風牙.X"DDDDD !!!..哈哈********
PS:**我並不是那種玩具. .. 我沒有男朋友1樣活得更好 ..假使寂寞我仍可獨自度過!!!.即使我仍然想念你..旦你以屬於【她】 ..不是我的. .我不會亂去想東西..我懂得控制..情感來自我心..即使我真的很想再看你..