金日...訓到成11"00 ...跟住同左媽咪搵小明食晏.X"DDD 低B嫁...哈哈*....跟住就回家了...跟住做功課睇左碟..仲膚左[媽屎]..哈哈*....果E樣果搞到 4"00 ... 跟住落盈風拎野. ..
..見到琴日果個人囉..不過人地Busy緊..我去拎埋本書..系樓下同牙K個牙哥吹吹水...就回家了....*
望你這天怎麼消磨度日
原來在旺角吃飯再看映畫
與她去散心應該多娛樂吧
比得上往日與我玩耍
沒法子不想起 總想起
當天跟你樂與悲
只是和你 逐秒間留下距離
仍會偷窺你網上日記去知道
換對手共她一起 你現已很好!!
仍然依戀你我恨我太過糟糕
或者沒開電腦能抹開苦惱
日記最初只想一人讀吧.(.你牙!!!)
曾期望共設網頁愛會增加
這天卻懶得更新 單人自白
始終也渴望接你電話
沒法子不想起 總想起
種種爭拗是與非
假若和氣 或至今仍沒遠離
如你偷窺我網上日記會知道
沒你的日子天天過活似倒模
仍然依戀你我恨我太過糟糕
或者沒開電腦能抹開苦惱
熱心姊妹都留言落力勸導
然而只懂公式謝謝沒法得道
連自我亦變小 無力來復甦
其實我太軟弱太失措
如你偷窺我網上日記會知道
沒你的日子天天過活似倒模
仍然依戀你我恨我太過糟糕
或者沒開電腦能抹開苦惱
偷窺你網上日記盼睇到
被對手極速拋低你像我糟糕(不過.你好快再搵到*)
為何心地會變壞 我晚節不保
或者撳熄電腦才撲熄苦惱