呢家系00.10 am*..我同緊臭豬輝 + LING*2 煲電中...佢地又笑鳩我低B.同埋 弱智 Laaa*痴線的 ...佢地話我很低B..太CARE 人地講D咩..NTH*..我咁低B咩.!?? ..>\/<" 我刀唔清楚Bor ..BEST FD*!!! [[其實我刀認自己幾差低B*. .我刀唔想. ..]] 呵呵. ...
同My Dear 樂樂..MSN 到2"20am...跟住就zZzZZ喇..=333=諗住早D起身..點知又系咁晏.!!" 跟住金日落YL*.呵*2 ..
呢期個人刀0K..終於都死去再搵過喇 =] *...金天豬豬出了MK,不過我沒有去..怕阻了她和她的愛人 ..金日自己去打打機..=33= 退步了..打99,,打了鼓..仍都是退步..沒有以往那種〝型〞..低差B!!!! 哈哈..番學喇..!! BaBY*