日日訓到兩三點先起身食早餐"
食完早餐睇陣野又訓過""
訓到比媽媽產起身食夜晚..""
一到放假就係咁訓訓訓""
琴日去左釣魚,好耐都無釣喇"
運氣唔好,釣得一條魚毛仔xd""
之後都放生左佢,等你第時大個d唔好再比我釣到xd"
又見到人放生兩隻大大既烏龜"
真係超大隻,但好似唔識游水咁"
推佢落水就好似人地浸親咁"
笑到肚痛""
聽日又要返學"豬流感,你快d走!!"