放左成個月,無工做,無錢,窮到褲穿lun.."
日日訓訓訓,訓醒就食飯,睇陣電視又再訓,好無聊下xd"
考完試成個人都鬆哂"
溫左幾晚通頂..一考完就即刻溫第二科""未試過咁勤力xD""
今日同同學仔行左陣街,準備去沙灘xD"
但驚天氣唔好羅-__-"
不過好唔好都照去xD"
玩左先算xDD