| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 天天都是訓覺天 |
分類: 未分類 |
日日訓到兩三點先起身食早餐"
食完早餐睇陣野又訓過""
訓到比媽媽產起身食夜晚..""
一到放假就係咁訓訓訓""
琴日去左釣魚,好耐都無釣喇"
運氣唔好,釣得一條魚毛仔xd""
之後都放生左佢,等你第時大個d唔好再比我釣到xd"
又見到人放生兩隻大大既烏龜"
真係超大隻,但好似唔識游水咁"
推佢落水就好似人地浸親咁"
笑到肚痛""
聽日又要返學"豬流感,你快d走!!"
|
2009 年 4 月 29 日 星期三  |
| 眼訓的一天 |
分類: 未分類 |
日日都係咁眼訓..
訓極都唔夠-___-
上堂又訓"搭車又訓"就黎變豬喇""
今日同同學仔傾好左去bbq+釣魚
佢渣一架車,我又渣一架車
兩車人齊齊去
暫定5月9號"希望唔好落雨啦
同佢地傾左好耐"究竟邊道買野食會平d呢?""
返埋聽日有得放假喇""
希望唔好再有新既豬流感
個個人都要小心身體呀" |
2009 年 4 月 28 日 星期二  |
很累的一天  |
分類: 未分類 |
今日要去薄扶林trainning.....
平時去薄扶林都要係置地廣場道等小巴,
今日都唔例外...
一上小巴"司機好似車神上身咁""
一波即上二波"
係山路上極速行"
我就渣住個包,正想放入口之際,急停!"
隻手不其然向前小小,,我個口咬唔到個包"
好似有一舊肉,食極都食唔到咁""
重覆左呢個動作好多次..
好辛苦之下先食到""
去到trainning,好辛苦"
成日要拎d勁重既野"
依家成身都好累 |
|