下雨天總掛諗從前
分享一下我的喜與悲
papersheep
暱稱: 小熊維尼
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-20
放假放到個人呆哂xD"...
今天天氣好炎熱xD"
溫書溫到呆哂
訓極都唔夠T.T
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 6
今日人氣: 3
累積人氣: 615
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 3 日  星期日   微雨


天天都是訓覺天 分類: 未分類

日日訓到兩三點先起身食早餐"

食完早餐睇陣野又訓過""

訓到比媽媽產起身食夜晚..""

一到放假就係咁訓訓訓""

琴日去左釣魚,好耐都無釣喇"

運氣唔好,釣得一條魚毛仔xd""

之後都放生左佢,等你第時大個d唔好再比我釣到xd"

又見到人放生兩隻大大既烏龜"

真係超大隻,但好似唔識游水咁"

推佢落水就好似人地浸親咁"

笑到肚痛""

聽日又要返學"豬流感,你快d走!!"



2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


眼訓的一天 分類: 未分類

日日都係咁眼訓..

訓極都唔夠-___-

上堂又訓"搭車又訓"就黎變豬喇""

今日同同學仔傾好左去bbq+釣魚

佢渣一架車,我又渣一架車

兩車人齊齊去

暫定5月9號"希望唔好落雨啦

同佢地傾左好耐"究竟邊道買野食會平d呢?""

返埋聽日有得放假喇""

希望唔好再有新既豬流感

個個人都要小心身體呀"



2009 年 4 月 28 日  星期二   陰天


很累的一天 呆滯 分類: 未分類

今日要去薄扶林trainning.....

平時去薄扶林都要係置地廣場道等小巴,

今日都唔例外...

一上小巴"司機好似車神上身咁""

一波即上二波"

係山路上極速行"

我就渣住個包,正想放入口之際,急停!"

隻手不其然向前小小,,我個口咬唔到個包"

好似有一舊肉,食極都食唔到咁""

重覆左呢個動作好多次..

好辛苦之下先食到""

去到trainning,好辛苦"

成日要拎d勁重既野"

依家成身都好累