就快考試喇,日日都溫到好夜好累...""
快d考,快d去玩""
美國班友仔,唔好有病都返黎香港,我會咒罵你地咖xDD"
好耐都未打過喇..."
覺得自己勁鬼懶羅xD""
上個禮拜個bbq真係好鬼好玩,考完試再約過xD"
整幾張相上黎先
影到d相勁膠xD"
個個人既心情都去左星期六,
星期六會去bbq,又有單車比賽,又話會推炒人
我都係抹下我架車..執返好個尾箱..裝食物同炭""
十一個人,要買好多野食同野飲呢"
希望唔好比同學仔推我"
我個架前七黎咋""