qooza好難用-___-
有冇人教我d code點寫....
今日第一日玩呢個
見到好多人都玩,所以我先申請黎玩
其實我都覺得自己幾out@@"
不過算啦
希望可以係道識多d朋友仔=]
----------------------------------------------------------
今日返學返左幾個鐘,
超神心咁起身返學
放學放兩點幾,係學校canteen食返個"早餐"
食完就自己一個呆呆下咁返屋企....