[[*丫泣'`KAY-          ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥       
                            如今這算甚麼' 我是否這麼{討厭}♥`           
`’_.想扮作堅強,,可惜眼淚不合作!||]*
                                                                                          _轉 身* 微 笑 -
                                                                    以 為 痛 就 能 {痊 癒}♣
  {遺`  }
paulineck
暱稱: [[:; 泣﹏×*KaY]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
轉日記:]
短'
棄;'
曬x[
放棄`?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
[||!過 去♥ 太 傷 感™
總愛灰色`

從前的世界..很美..很美..

也許是我不懂珍惜×..
也許是我犯賤×..
才會傷害自己`

從前愛彩色'現在只愛黑白世界..
是我太天真..才落得這為人-

墮落*我不屬-
幸福*我不配-
*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*
-明白我身世並不{可憐}`
只因我天生{犯賤}+/]..
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 138
留言總數: 565
今日人氣: 3
累積人氣: 6855
 2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天
                                    個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'} 

棄;' 分類: 未分類

{遺棄` }獨自閒逛' 倍感寂寞..

 

迷路了..身上沒有電話..只20大元..

還好有這20大元正.0.

很想哭'卻忍住了..

不想讓人覺得我很懦弱..

不需要這樣就要人遷就我..

覺得我很幸福嗎'

覺得我很快樂嗎'

回憶'陰影'心事'卻煩擾著我.3.

我要學會獨立`

我要學會自強`     

           我要學會堅強`          

願我不需要依賴別人..

也可以撐著自己..

繼續生存..

完*

出爐時間♥ ;;2008-07-24 11:17 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         承諾' 變悲哀 -
 2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天
                                    個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'} 

曬x[ 分類: 未分類

太陽係我既天敵x[..

有時..我又好鍾意佢:D

今日同葉y'cm'zi 去左游水 -333-

d水比上次暖左好多x[

游完葉y發覺吾見左條l0cker鎖匙-__- {吾知有無串錯-333-}

唉'..比d呀嬸啤住哂-__-v

之後去左大體 .-.

執雞=v=

同yy'小美打左陣乒乓波-3-

笑到我痴線-0-v

之後打完返左屋企-.-

做假作'..作左好耐做得2題0rz..

因為掛住睇野@0@

聽日要努力先得-v-..話說8月7要交呢..

小弟經常吾打bl0g..終於比人小啦xd

唉..都無乜野值得打=___=''

-×-×-×-×-×-×-×-×-×-×-×-×-

一早知道nIkE{耐吉}係tB..

之前都覺得佢0k令仔-3-.

依家愈睇愈令仔=0=''

可惜佢係女仔啦.3333.

唉'...

搞到我又諗起屯天d仔-v-..

可悲'可悲 t^t

出爐時間♥ ;;2008-07-21 11:01 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         承諾' 變悲哀 -