| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 24 日 星期四   | 個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'}
| 棄;' |
分類: 未分類 |
{遺棄` }獨自閒逛' 倍感寂寞..
迷路了..身上沒有電話..只20大元..
還好有這20大元正.0.
很想哭'卻忍住了..
不想讓人覺得我很懦弱..
不需要這樣就要人遷就我..
覺得我很幸福嗎'
覺得我很快樂嗎'
回憶'陰影'心事'卻煩擾著我.3.
我要學會獨立`
我要學會自強`
我要學會堅強`
願我不需要依賴別人..
也可以撐著自己..
繼續生存..
完*
|
| 出爐時間♥ ;;2008-07-24 11:17 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 承諾' 變悲哀 - |
2008 年 7 月 21 日 星期一   | 個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'}
| 曬x[ |
分類: 未分類 |
太陽係我既天敵x[..
有時..我又好鍾意佢:D
今日同葉y'cm'zi 去左游水 -333-
d水比上次暖左好多x[
游完葉y發覺吾見左條l0cker鎖匙-__- {吾知有無串錯-333-}
唉'..比d呀嬸啤住哂-__-v
之後去左大體 .-.
執雞=v=
同yy'小美打左陣乒乓波-3-
笑到我痴線-0-v
之後打完返左屋企-.-
做假作'..作左好耐做得2題0rz..
因為掛住睇野@0@
聽日要努力先得-v-..話說8月7要交呢..
小弟經常吾打bl0g..終於比人小啦xd
唉..都無乜野值得打=___=''
-×-×-×-×-×-×-×-×-×-×-×-×-
一早知道nIkE{耐吉}係tB..
之前都覺得佢0k令仔-3-.
依家愈睇愈令仔=0=''
可惜佢係女仔啦.3333.
唉'...
搞到我又諗起屯天d仔-v-..
可悲'可悲 t^t |
| 出爐時間♥ ;;2008-07-21 11:01 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 承諾' 變悲哀 - |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 69 | »
|