[[*丫泣'`KAY-          ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥       
                            如今這算甚麼' 我是否這麼{討厭}♥`           
`’_.想扮作堅強,,可惜眼淚不合作!||]*
                                                                                          _轉 身* 微 笑 -
                                                                    以 為 痛 就 能 {痊 癒}♣
  {遺`  }
paulineck
暱稱: [[:; 泣﹏×*KaY]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
轉日記:]
短'
棄;'
曬x[
放棄`?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
[||!過 去♥ 太 傷 感™
總愛灰色`

從前的世界..很美..很美..

也許是我不懂珍惜×..
也許是我犯賤×..
才會傷害自己`

從前愛彩色'現在只愛黑白世界..
是我太天真..才落得這為人-

墮落*我不屬-
幸福*我不配-
*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*
-明白我身世並不{可憐}`
只因我天生{犯賤}+/]..
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 138
留言總數: 565
今日人氣: 0
累積人氣: 6856
 2008 年 7 月 19 日  星期六   晴天
                                    個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'} 

放棄`? 分類: 未分類

最近`常跟媽媽吵架了.3333.

她滴說話蠻傷人的-33333-

說真的'排球現在都成了我生活中的一部份..

我該放棄它嗎'我可以放棄它嗎'..

或者`打排球..不能打個出息來..

我也沒期望沒資格打個什麼名堂來..

我也沒打算靠打排球來生活`

就算我體力不夠'我可以練的丫 .___.

我已很努力去改變自己了'

為何要把我的機會抺殺掉.3333.

我還未有能力去令人肯定自己嗎'?

終有一天`我會令大家感到驚嘆.0.

終有一天`我會令你肯定我的努力..

 

記得在學界決賽的前一個晚上嗎'?

偶跟你吵架了;

你把我的護膝剪壞了..

不是我記仇噢.0.

只是很刻骨銘心`

為何不想想我的立場呢'..

我們不可以坐著商量嗎`?

你令到我好自卑'自卑到不行.3333.

那一秒;令我不想再打排球..

我有那麼失敗令你有必要這樣做嗎..

可以的話'..我只想做個書蟲=D

可以的話`..我想做個植物人=P

可以的話`..請讓我消失於這世界:]

出爐時間♥ ;;2008-07-19 02:40 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         承諾' 變悲哀 -
 2008 年 7 月 12 日  星期六   陰天
                                    個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'} 

畢業- 分類: 未分類

琴日..係係小學返學既最後一日..

初初...覺得自己應該無乜野..

6a..茶會..最後一次..

見到東東喊..佢係咁講..; 最後一日啦..

跟住..我吾知做咩喊左-v-..

跟住好多女仔都有喊..

6a既就去到打放學鐘個陣..喊哂..

連eq好高既lai lai都喊左...

但係lmc居然無喊xd..

我好似聽到佢講咩要忍吾可以喊之類-__-v

有d fd...識左6年..

就算有d人係今年先fd..都好吾捨得..

大家以後都無咩機會一齊打波..一齊玩..

一齊..食m記..t^t

唉..

前日又比人偷左電話-v-..

真仆嘟-v-..

中學..應該會好忙-3-..

唉-v-..

唉-v-

唉-v-

xdd..

-----------------------------------

感受;

好吾捨得..所有..

大家無論之前點嗌交..

畢業前都好返..

cm' 我會記得你點n0r ..x]..我會落黎2樓探你..xd

睿' ann姐; 入到屯天..我地要入同一班..x]

zi ; 馬可' ..我成日經xp..再吾係踩上你屋企..ava

lai; 記得上我屋企..xd 1335 =p

yi; 你約左我去蹓冰..去食野..吾可以吾記得.v.

lam ; 呀妹'..要比心機讀書..吾好成日喊啦..=]

葉y ;一定好多人追你..ava..你得既..你球技一定會有凸破..xd

lmc; 多謝你..有你哩個呀哥;我好榮幸x]

家騏; 你好照顧我..好多謝你..x]

mk; 要生性呀..xd 吾好咁易miss d野..你會後悔架..=v=

老豆[ben]; 嘻; 你同怡怡讀同一間ava..,加油..xd

lucy; 比心機' 撐你.xd

仲有其他fd..要記住我.v.

妹妹;黃太;minnie姐;小李配;黃生 ;杰哥哥; 星仔;山雞;凌生;凌太;東東;青慧;呀月;文淇姐; 丁;carmen;ka;欣..

仲有好多..

我都記住同你地相處既趣事..一點一滴...=]

出爐時間♥ ;;2008-07-12 12:00 PM  [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         承諾' 變悲哀 -