| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 19 日 星期六   | 個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'}
| 放棄`? |
分類: 未分類 |
最近`常跟媽媽吵架了.3333.
她滴說話蠻傷人的-33333-
說真的'排球現在都成了我生活中的一部份..
我該放棄它嗎'我可以放棄它嗎'..
或者`打排球..不能打個出息來..
我也沒期望沒資格打個什麼名堂來..
我也沒打算靠打排球來生活`
就算我體力不夠'我可以練的丫 .___.
我已很努力去改變自己了'
為何要把我的機會抺殺掉.3333.
我還未有能力去令人肯定自己嗎'?
終有一天`我會令大家感到驚嘆.0.
終有一天`我會令你肯定我的努力..
記得在學界決賽的前一個晚上嗎'?
偶跟你吵架了;
你把我的護膝剪壞了..
不是我記仇噢.0.
只是很刻骨銘心`
為何不想想我的立場呢'..
我們不可以坐著商量嗎`?
你令到我好自卑'自卑到不行.3333.
那一秒;令我不想再打排球..
我有那麼失敗令你有必要這樣做嗎..
可以的話'..我只想做個書蟲=D
可以的話`..我想做個植物人=P
可以的話`..請讓我消失於這世界:]
|
| 出爐時間♥ ;;2008-07-19 02:40 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 承諾' 變悲哀 - |
2008 年 7 月 12 日 星期六   | 個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'}
| 畢業- |
分類: 未分類 |
琴日..係係小學返學既最後一日..
初初...覺得自己應該無乜野..
6a..茶會..最後一次..
見到東東喊..佢係咁講..; 最後一日啦..
跟住..我吾知做咩喊左-v-..
跟住好多女仔都有喊..
6a既就去到打放學鐘個陣..喊哂..
連eq好高既lai lai都喊左...
但係lmc居然無喊xd..
我好似聽到佢講咩要忍吾可以喊之類-__-v
有d fd...識左6年..
就算有d人係今年先fd..都好吾捨得..
大家以後都無咩機會一齊打波..一齊玩..
一齊..食m記..t^t
唉..
前日又比人偷左電話-v-..
真仆嘟-v-..
中學..應該會好忙-3-..
唉-v-..
唉-v-
唉-v-
xdd..
-----------------------------------
感受;
好吾捨得..所有..
大家無論之前點嗌交..
畢業前都好返..
cm' 我會記得你點n0r ..x]..我會落黎2樓探你..xd
睿' ann姐; 入到屯天..我地要入同一班..x]
zi ; 馬可' ..我成日經xp..再吾係踩上你屋企..ava
lai; 記得上我屋企..xd 1335 =p
yi; 你約左我去蹓冰..去食野..吾可以吾記得.v.
lam ; 呀妹'..要比心機讀書..吾好成日喊啦..=]
葉y ;一定好多人追你..ava..你得既..你球技一定會有凸破..xd
lmc; 多謝你..有你哩個呀哥;我好榮幸x]
家騏; 你好照顧我..好多謝你..x]
mk; 要生性呀..xd 吾好咁易miss d野..你會後悔架..=v=
老豆[ben]; 嘻; 你同怡怡讀同一間ava..,加油..xd
lucy; 比心機' 撐你.xd
仲有其他fd..要記住我.v.
妹妹;黃太;minnie姐;小李配;黃生 ;杰哥哥; 星仔;山雞;凌生;凌太;東東;青慧;呀月;文淇姐; 丁;carmen;ka;欣..
仲有好多..
我都記住同你地相處既趣事..一點一滴...=] |
| 出爐時間♥ ;;2008-07-12 12:00 PM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 承諾' 變悲哀 - |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 69 | »
|