第一次打blog
今日考試考amath,炒左,好多都冇做,都唔知點好lu
好想知道phy同電腦幾多分ar, ar sir又搵唔到,唉
呢排呢排,突然之間好似癲左咁,又其係夜晚
唔通我真係冇可能放得底?
諗極都諗唔到愛佢既理由,但我愛佢的確係有種好實在既感覺
可能因為佢係佢,愛一個人唔洗理由掛
同佢都分開左2個月多la,講真真係冇乜從心底入面開心過
晚晚都流眼水,真係唔係太明自己想點
有好多人都叫我放棄,我都曾經嘗試過,到而家,真係做唔到
但係人地都唔理我la,仲執著d乜呢?我都唔知
唉~~三個字講晒 煩煩煩
|