〞華`blog-XD
最愛Matthew James Thomas~
msn:[email protected]
paulxd87
暱稱: 癲乂華ˋ
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-10-15
2010-10-13
2010-09-24
2010-09-22
2010-09-15
文章分類
全部 (29)
日記:) (2)
未分類 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 133
今日人氣: 0
累積人氣: 994
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
~好歌推介~


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2010 年 9 月 2 日  星期四   晴天


2010-09-02 分類: 未分類

第二日返學,好彩今日吾洗留堂姐-3-

又系7:15返到學校,系度同成班kai子吹水xD

有冇搞錯-,-

仲以為升左上form 2就吾洗做班長,

點知吾知乜水同林太講話我做過班長,

搞到f2上學期又做-,-

我下學期死都吾做哇-口-

傻楓比嵐姐擺上枱做文書lor'

死麥包做主席囉笑爆左=]

劻神就做康樂,e個職位好岩佢呀哈哈`

happy哥想做財政我叫大家吾好投佢,

結果佢做左副主席xD

呵呵,

我做班長威哥笑得咁開心丫拿,

最後我拖埋佢落水佢做總務`'`'-v-

又話要買書,點知今日系f1買- -

無奈成班友吾等埋我走晒,

得我一個走去地鐵站-.-

聽日就要上堂喇

Day 1就有PE上,真系happy過happy哥`_'



2010 年 9 月 1 日  星期三   晴天


2010-09-01 分類: 未分類

講起黎都有好耐冇打qooza-v-

暑假都系一開電腦就打機,邊會理呢d濕水野丫- -

首先,我都系度為Mr.Chow作一個祈禱,

因為佢既妻子系佢地去埃及既時候過左生,

而Mr.Chow因為呢件事都會有一段時間吾返學住,今日都見吾到佢- -sosad

講返今日先,我地2A班班主任竟然系林太同趙老師囉,

睇佢地個樣好似好惡咁,咁長既f2生活點捱呀-口-

跟住開學禮校長真系轉左行做催眠師- -

佢講咁耐我就打足咁耐喊路xD

鬼叫尋日做功課做到2點幾先訓- -

訓左3,4粒鐘咋 囧rz

仲要搞埋一大堆野,

本diary仲要成本雞腸(英文)囉,.

要知道我英文只有小學雞程度,想睇死人咩`'

家下乜都英文lor仲要- -

跟住攞書等左幾耐-3-

好彩有happy gor幫我攞埋張野-v-跟住插劻神隊

hpaay gor吾知點解要改英文名,仲要改左個超mk既-,-

Marcus(吾知有冇串錯- -)

笑笑笑=]

仲有仲有- -

吾知我縮左水定d人高得咁快

f1我排隊排最尾架ma'

依家排到去尾4- -

自卑...

打到呢度-v-

 



2010 年 7 月 7 日  星期三   晴天


2010-07-07 分類: 未分類

哇塞~~

下學期全級跌左28名-,-

一日最衰都系自己下學期掛住打機退晒步-,-

下學期全級得46名-,-

好彩上學期考得好少少,

拉返全年全級去到30名,,,好彩哇`XD

睇到分咩班囉`

下年a班囉,

同楓,happy,威哥....一班=]

F.2A,期待你既來臨~

 

8月7號,生日倒數1個月哇XP



2010 年 6 月 26 日  星期六   晴天


2010-06-26 分類: 未分類

本來唔想打blog架呢幾日-.-

點知尋日跳舞,

搞到今日一訓醒隻腳勁痛-3-

痛死了,,,

早知尋日著校服就唔洗跳啦頂-.-

低能到死~~

不過之前果個講座都ok好聽,

在係度同happy哥講野都冇比人鬧XD`

果個人(就係講講座個人,唔記得左佢個名啦=])講d野次次都搞到我地超嘈-.-

冇解,呢次主題係關於拍拖之類既野,

又話咩一開波係唔知乜野,跟住就拖手,擁抱,接吻....(唔想講,太h,你地都知啦-.-)

下星期一二比mr.chow捉左去唔知邊度-.-

果2日冇得打機...

sosad,打到呢度XP



2010 年 6 月 23 日  星期三   晴天


2010-06-23 分類: 未分類

尋日唔記得左打blog-.-

sosad-.-

得中文說話唔合格,

我應該開心至係...

但係同上學期對比一下`

冇眼睇-3-

下年入唔入到a班到係一個問題-.-

傻囝華你真係廢左好多-.-

---------------------------------------------

尋日本身諗住去m記食野`

點知鬼死咁多人

之後同劻神佢地一齊去食美心mx,

佢地低能到係度玩ms鄭送果d可樂,

我地入完d野又倒返d可樂,

跟住就閃,

有個汁野既阿嬸問我地仲飲唔飲,

我地話唔飲跟住走左出去狂笑XD

之後我就幫左個阿婆...

唔係扶阿婆過馬路,

係推阿婆去第二度-.-

我依家覺得知自真係好好人=]

跟住晏就超屈機...

睇果個中二短片比賽,,,

我就話d片都唔好笑既`

happy串我話拍片唔係攞黎笑架-.-

我冇野講lor=.=

呃...

e次好似係我印象中打得最長既一篇野...

閃去打機先=]`