| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 21 日 星期一  |
| 2010-06-21 |
分類: 未分類 |
今日係第一日既試後活動日``
好彩冇遲到-,-
最憎集隊又要我點名.
煩囧死人`
好彩一開始果個話劇都ok好睇`
只不過d人講到''&^$$^#%)((@!*)''就有d聽唔明咁姐-.-
之後超勁-.-
果個姓簡既,
講野講到咁我真係服左佢,
佢考說話既話我實比full marks比佢XD
差d訓左-.-
悶囧死,,
今日真係好無聊,,,
期待聽日死期到-3-
中英數抄晒既我真係接受唔到囉-3-`
惡夢來臨`
只怕我還未預備好而已...
|
2010 年 6 月 17 日 星期四  |
| 2010-06-17 |
分類: 未分類 |
ar ha`
今日係last day`
考試啦XD
今日超臭,
中文說話衰左-3-
果個個人短講個題目係最欣賞既動物,,,
o晒囉果陣,,,
睇我考果個又係上學期睇我果個劉小娟老師.
佢上學期比我唔合格-.-
今次實死得`
考完試真係鬆晒XDD
不過只係呢幾日`
我相信到星期二我就死得,
知道d分我諗我會接受唔到囉~
打到呢度... |
2010 年 6 月 2 日 星期三  |
| 2010-06-02 |
分類: 未分類 |
XD
點解呢幾日個個都講咩forever f.1X,
好無奈囉`
f.1真係一個超黑仔既一年~
無啦啦做左班長,
無啦啦識左N個柒頭.
仲要日日對住勁多''極品'',
真係好想笑lor`
好啦~
今日都要努力溫習,
希望下年入返A班,
大家都要加油XD
---------------------------------------------------------------------------------------------
聽日唔比打機~so sad!
點解moov升咁耐都升唔到1lv架-3- |
2010 年 6 月 1 日 星期二  |
| 累-3- |
分類: 未分類 |
都有個幾月冇寫qooza~
又真係唔係幾想寫...
勁舞moov維護~
冇野做先上黎睇下囉-.-
後日考試,真係好慘...
今次考得差呀媽實唔比我打機-.-
都要搵日溫下書先得`
勁舞moov好好玩XD
大家有玩就加我啦~
我個名係愛耍帥乂華

打到呢度~ |
| 2010-04-30 |
分類: 未分類 |
今日同平時一樣都係要返學-.-
一早係度抄功課...成班人
今日真係好黑仔...
普通話堂講左個唔好笑既爛gag,
家政又要考試,
中文要個人短講...
唉,好彩個人短講奇蹟地講晒個計時器就響...我都覺得我好神~
放學之後見楓哥唔去初團我又唔去XD.
同cm係學校打波,打到4點9,
好攰呀~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|