| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
勁唔開心呀..勁想喊呀!!!  |
分類: 未分類 |
禽日.
去左呀KEN.到電頭髮
呆坐幾個鍾..
我入到去.
第一.洗頭
洗得幾舒服啦.
第二.剪頭髮
我最初都唔知佢就係呀KEN.
佢同我講左一大段野.
同我個頭有關.
之後就剪,剪剪剪剪剪剪.手起剪落..
第三.用藥水.
之後有個肥仔.
幫我整.
D好似泥漿既野..
不過係白色..
小小咁整落個頭到..
第四.之後搵部野電我個頭.
好耐好耐之後>
佢幫我洗頭.
第五.之後又整D好似泥漿既野..
個D好似叫''定形水''
我成個不能動..
定哂形..
坐到個PATPAT好痛
之後洗頭.
第六.剪頭髮.
呀KEN幫我剪番好D.
第七.比錢.
電左475蚊
之後呀KEN比左張卡片我..
拍一拍我肩膀.
''BYE bye'' ''bye BYE''
之後就番屋企..
食完飯之後.
國仔就整喊我
(國仔=我老豆..我由細到大都係咁叫佢.)
佢應成我日日返到屋企..只食一支煙.
佢禽日唔記得左.
我等佢食完第一支煙之後..
就收起佢包煙..
佢之後話唔記得左..
係咁要我比多支佢食.
我一直唔比.
但呀媽又打眼色.
係咁叫我比佢食.
係咁比面色我睇.
我廢鬼事.,
咪比支佢食囉.
但比左之後勁唔開心
唔開心到喊.
我訓起張床到喊.
我個妹靜靜雞話比國仔知我喊.
之後佢走埋黎.係咁叫我唔好喊..話唔會再食煙.
我一邊喊一邊講
''你之前夠話唔食煙啦.
你依家咪又係食.
機會我無比你咩.
你又做唔到.
呀婷(我個妹)幾年生日願望都係你唔好食煙.
你都係做唔到啦.
你唔係應該記住應成左我唔食2支嫁咩?
我唔提你又係我錯.
唔比煙你食又係我錯
你叫我地做咩我地就要做.
我地淨係叫你唔好食煙姐.
你都做唔到啦.''
佢話''係喇係喇.我以後聽哂你話.
咁得未?''
我話.''我話得有用咩.
你都做唔到''
佢話''我做到.你比D時間我啦..''
之後我攬住國仔喊.
佢話''好喇..食完呢D煙..我介喇.好唔好?!
我話''
你之後只可以買煙比呀爺.
唔可以買比自己食!!''
佢話''嗯嗯.好喇.我應成你.
我聽哂你話..咁你唔好喊喇.''
之後我喊左陣.
之後我叫佢沖涼.
佢話攬多陣.
我攬多陣之後叫佢沖涼.
佢話嗯.
我話''你又話聽我話既?!''
佢先去沖涼.
之後我就去睇電視.
到左今日..晨早就勁唔開心囉.
小學同學''老馮''同我講.
3月21號.
劉德華去左青衣城.
嘩.我聽左之後勁想喊.
個一日.我返左大陸呀
個心勁唔甘心.
咁好既機會..咁就無左.
個心勁唔爽
勁唔HAPPY.
勁想喊..
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 102 | »
|