禽日..
係星期一..一開始都無咩特別,
係maths個陣時..
唔記得左有小測..
拿拿林攞張野睇下..
記得個15個.
之後都無咩特別啦.
到左軍訓堂..
我竟然唔記得~
見到軍訓隊長..
即刻[ a ten tion ]
企好d...廢事比人話
之後比隊長一句野..笑到我噴口水
佢話''起軍訓前...我要你地收拾心情.''
我地成班都知要入軍營..
笑到收唔到聲
之後去到軍營..
隊長叫我地畫自畫像..
咁我地之前個25分鍾.
就係比人畫
呆坐25分鍾之後
終於到我地..
我望住個同學..
諗極都諗唔到點draw
之後我比青衣小霸王笑死..
佢draw呀吳紀華..
第一次..
笑死我啦已經..
draw好似個外星人咁..
仲型過外星人~
之後比隊長見到..
佢話''唔緊要..你咪咁draw囉.我4:00會黎接你!''
之後佢draw第二次..
我地4個笑都未笑完..
(笑緊第一張picture.)
就笑no.2張.
嘩..
仲好笑..
笑死我..
我同青衣小霸王笑到失控..
笑第一張..
已經好到喊..
笑第二張..oh my god..
笑到肚痛.
我見到青衣小霸王個樣..
笑得仲辛苦..
佢笑到塊面...紅扑扑
我坐起青衣小霸王付近咁耐..
未見過佢笑到咁開心..
我見到佢咁開心..
我都好開心.
之後都無咩事發生..
正到放學~
到左今日..
超搞野\
今日係咁同青衣小霸王玩''青衣小霸王''
我一講''青衣小霸王''
佢好就串咁企起身..
超搞笑..
我係咁起到玩..
佢就係咁起到企..
之後有次我話''青衣小霸王''
佢唔企wor,
我問..你唔係青衣小霸王咩?
佢話...企到好攰..唔玩喇..
之後都無咩事發生..
講真呀..
禽日我好驚佢無返學呀..
佢無返學..我好悶..
又無人幫我出頭..
又無人同我玩青衣小霸王..
幾驚..
所以朝早心情唔多好..無咩點出聲..
正到返課室
我見到青衣小霸王笑笑口咁行去我面前..
同我講....本來諗住唔返嫁嘛.............''
一直同我傾..
傾到入課室..
之後心情好返哂
蕙蕙..
你要嬲我..
我唔怪你..
都唔可以阻止你..
但你點諗我..
點對我..
用咩樣同我..你自己知..
係咪真心對我 / 無用真心..
咪當我傻
我知嫁!
|