我禽日同蕙蕙同魚旦傾電話..
先知道肥肥死左/.\
嘩..雖然肥姐唔係我邊個..
唔係我特別鍾意既藝人..
但我聽到之後..
我呆左..
係咁問''肥姐死左咩?幾時死嫁?!''
佢地話''朝早8:30分囉''
原來我地起學校玩得好開心個陣時..
欣宜就喊到好傷心..
肥姐都好安祥咁死左..
我唔知點解好似有d接受唔到咁..
因為完全無諗過肥姐會捱唔住..
無諗過佢會起朝早死...
因為肥姐..
搞到我諗起我隻狗- -
又搞到眼濕濕..
差d喊埋出黎..
好彩忍得住!!!ya
講真呀..
由細到大..
我成日聽人地講''生老病死''呢幾個字..
但我懂性到呢一刻..
我都係接受唔到個死字
因為當你身邊既人既動物死左
你個一刻真係會呆左..
會諗''死左?!'''
(個種感覺講唔到比你地聽..要你地試下先知道!!!)
所以我真係一個唔接受現實既人
我隻狗死左成年有多..
次次諗親都會喊到成隻豬咁.....
真失敗!!!!
我覺得欣宜好慘呀
佢同肥姐廿幾年既感情
一個''死''字
就咩都無哂..
廿幾年感情
唔小野嫁
都唔係好容易咁就有
要培養出黎..
都唔係個個家庭都有
欣宜你好慘呀..
你一定喊左好多次!!
比著我..
如果呀媽死左..
我暈左都似...
wakakakaka
唉...
人死不能復生..
狗死不能復生..
接受現實吧- -
|