| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
我又重複犯錯了...  |
分類: 未分類 |
今日,,,
心情真係差勁...
好亂呀..
依家..
唔知係鍾意歐陽張煜定係鍾意吳炳雄..
魚旦同蕙蕙都話我係鍾意歐陽張煜..
我自己都覺好似怪怪地咁...
見到佢ON MSN會好想同佢傾計..
好想ADD佢..但又怕佢覺得我煩....
但又唔知同佢傾咩好..
會好掛住佢..
佢比賽無輸到..(不論第幾名..)
我會仲開心過佢...
成日會好掛住佢..成日諗住佢..
會好緊佢..好擔心佢..
佢比賽個時整親..
我會好擔心..
好想問佢有無事..
但又唔敢..
唔敢正面同佢講野..
唔敢望住佢..
唔敢比佢見到我..
等等........以上個幾點..
大家又認為我係咪鍾意歐陽張煜呢?!
吳炳雄既..就有以下既幾點..
唔會好掛住佢..
但咩都幫佢預備好..
eg:考試既時候..
知道佢一定唔攞筆返學...
鉛筆..原子筆..幫佢整定..
只有我比佢..無佢比我- -
咁係因為我太投入''呀媽''呢個角色...?!
我自己都唔知..-v-
聽到老師叫佢個名會幫佢聽下做咩事....
等等..
大家覺得我鍾意緊邊個呢?!
鍾意吳炳雄..
我反而覺得問題唔..
因為我成日都見到佢..
唔會掛得咁勁..
仲成日會同到佢傾計...
其中既一個問題..就係蕙蕙..
係佢成日都驚HURT到我..
但一次都無HRUT到- -
蕙蕙..
就算我真係仲鍾意吳炳雄..
你唔好驚會HURT到我呀~
鍾意歐陽張煜既話..
大鑊..
依家對佢個種感覺..
真係好似去番小學咁..
我唔係成日見到佢先死呀嘛..
見既都係得張相..
點算點算點算點算點算點算點算同埋點算~
請教下我點算...
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 102 | »
|