今日..
吳炳雄因為要比賽而無返學....
所以返到去..
好似怪怪地咁..
今日我同蕙蕙..
好似怪怪地咁..
我地都心照..
知道咩事....
都係因為吳炳雄...
都無咩講野..
傾計..
第2個小息..
蕙蕙..行過黎..
佢同我講''我放棄吳炳雄''
我望住佢..
我問''點解''....
佢開始黎料...
d眼淚開始流出黎...
之後佢話''我唔想搞到我地咁''
我同佢講''唔好放棄吳炳雄''
佢問''我地點解搞成咁?'
我話''因為吳炳雄''
佢話''咪係囉..我唔想為左個男仔而搞到咁呀..''
之後我無出聲..
因為我真係唔想蕙蕙放棄..
我覺得佢就黎成功!!
我仲有d慶..
我諗:我下定咁大決心讓比你..
我辛苦左咁耐..
我忍左咁耐..
你一句''我放棄''就ko左我?!
我真係嬲嬲到..
之後佢叫我行埋一邊傾..
佢同我講''唔想無左我同魚旦呢個好朋友''
我話''我都唔想''
佢突然間講左句野..
破壞哂當時既氣分..
佢無啦啦話''喊到腳震tim''
我即刻忍唔住..
笑左出黎..
佢都笑埋一份!!
其他女仔望住我地..
好奇怪點解我地會笑..
仲要係起d咁緊張既情況...
之後又傾過..
我左問蕙蕙''我係咪做錯左?!''
意思係''當初係咪唔應該放棄?!''
佢話''你無做錯.係我太易呷醋..''
搞錯...
呢個時候打鍾- -
無法啦..
身為班長..咪出番去睇1d班囉..
唔知點解..
我地就好番..
無嘈過...
點知輪到魚旦..
佢又好似好唔鋸蕙蕙..
蕙蕙叫我幫手同魚旦講..
希望佢地仲有朋友做..
我同蕙蕙講''我同魚旦講..無問題..
但你應承我..唔好放棄吳炳雄..''
佢應承左..
我先放心....
但我無咩點幫到手..
過左兩堂..
佢地又好番- -
佢地用咩方法我唔知..
只可以比兩個字佢地''強勁''
之後又輪到牙怡..
佢話我唔係點理佢..
救命囉...
我搞掂左蕙蕙同魚旦..
又到牙怡..
不過..我認..
呢幾日真係無咩點理佢..
''sorry...牙怡..
我呢幾日真係無咩點理你..
我諗你知我咩心情同情況..
希望你可以[睇涼]
I'm so sorry !
Ar Yee..''
|