知不知心中許多愛的說話 就算說一生都也說不完
是故意 是疏忽
也是對愛的一種侮辱
真心有苦 痴心有毒 該不該早一點結束?
是墳墓 是歸宿
不要走到最後才清楚
為愛而哭 不是錯誤 痛的領悟
總有人不會再乎
劉德華-歸宿
pazu1995
暱稱: 華仔祺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要返學
蕙蕙叫做既,,不過係咩...
我練到啦啦隊舞步喇
我練到啦啦隊舞步喇~
我練到啦啦隊舞步喇
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 297
今日人氣: 26
累積人氣: 4266
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


今日第一日考試 開心 分類: 未分類

 之前有幾日無寫到...

BECAUSE諗唔到寫..

所以諗住唔寫囉..

今日.

係第一日考試..

第一日就考科學同中作..

我都有D奇怪..

點解第一日係考D咁既野..

不過無去諗..

淨係掛住個考試..

一返到去..

仲未開始考試..

咪溫下D書囉..

溫下溫下..

老師一黎..

就即刻開始考..

見到份卷..

一開始..係咁諗..

竟然唔記得D答案..

咪做左D識做既先囉..

做哂D識既..

睇下D唔識既..

諗下記番一個.

諗下記番一個..

又記又寫又記又寫同埋又記又寫..

記下寫下...

就做完份卷LU...

CHECK完份卷..

就訓教教..

無幾耐...

就考完試..

過完小息..

就考試..

作文..

我認為...

係淨得一篇作文..

點知..要作句..要寫一篇第一人稱.同埋一篇作文..

前面個D..仲易過食生菜..

個到..有兩個題目比我地簡..

一個係'一次病既經過'

另一個係'第一日返學既經歷同感受'

我簡左第2個黎作..

作.作.作.作.作.作.作.作.同埋作

嘩..

因為今次作得太多..

所以時間唔夠用..

差唔多完時間先作完..

之後就放學LU...

放學之後..

就去補習..

我地11:15補到12:37...

過哂鍾...

因為呀SIR要上堂..所以補到12:37就放人走..

之後就返屋企LU...