之前有幾日無寫到...
BECAUSE諗唔到寫..
所以諗住唔寫囉..
今日.
係第一日考試..
第一日就考科學同中作..
我都有D奇怪..
點解第一日係考D咁既野..
不過無去諗..
淨係掛住個考試..
一返到去..
仲未開始考試..
咪溫下D書囉..
溫下溫下..
老師一黎..
就即刻開始考..
見到份卷..
一開始..係咁諗..
竟然唔記得D答案..
咪做左D識做既先囉..
做哂D識既..
睇下D唔識既..
諗下記番一個.
諗下記番一個..
又記又寫又記又寫同埋又記又寫..
記下寫下...
就做完份卷LU...
CHECK完份卷..
就訓教教..
無幾耐...
就考完試..
過完小息..
就考試..
作文..
我認為...
係淨得一篇作文..
點知..要作句..要寫一篇第一人稱.同埋一篇作文..
前面個D..仲易過食生菜..
個到..有兩個題目比我地簡..
一個係'一次病既經過'
另一個係'第一日返學既經歷同感受'
我簡左第2個黎作..
作.作.作.作.作.作.作.作.同埋作
嘩..
因為今次作得太多..
所以時間唔夠用..
差唔多完時間先作完..
之後就放學LU...
放學之後..
就去補習..
我地11:15補到12:37...
過哂鍾...
因為呀SIR要上堂..所以補到12:37就放人走..
之後就返屋企LU...
|