| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 1 日 星期二  |
今日好開心...^^  |
分類: 未分類 |
今日..
我地出左去青山道食米線..
飲完就去左''石籬貝''買''送''
買完..就去買''雀粟''
買完哂..就返屋企lu~
返到屋企..
我呀爸就去用電腦..
搞到我聽唔到劉德華隻碟..
搞到無所事事..妖佢呀媽..
佢搞掂之後..
我即刻走去部電腦到..
聽左好多次李克勤唱既偷偷摸摸同後會有期..
呢兩首..係勁舊既歌..
但..超級好聽..
無辦法啦..我份人老餅..鍾意d舊歌..
聽完克勤..就到德華...
佢一隻碟..
我重重複複重重複複重複又重複咁聽..
佢有3隻碟..淨係一隻碟..就已經..
重重複複重重複複重複又重複..
唉..之後個兩隻..都唔知點算..
聽兩日都得..haha..
聽到一半..
就去''打邊爐''
打到我好熱..
好好味..
食完之後.
就一直聽我隻劉德華..
聽下聽下..
就去沖涼..
呼~凍死我...
薑硬哂..wakaka
之後就一直聽到訓教..
訓教我都要同劉德華一齊訓呀!!*-*
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 102 | »
|