祝大家:
新年快樂~
希望大家起新既一年..
咩都比舊既一年好!!
好喇..講番我今日做過d咩先呀下..
今朝起身..
就幫屋企拖地..
拖到好靚..''令一令''
之後有個朋友黎左我屋企..
咁佢黎既時候..
我仲未沖完涼..
咁我沖完..
佢就係咁捉住我隻手...
唔知做咩..
好似驚死我走左咁..
咁我吹完頭..札完頭髮..
換好衫...換好鞋.
就去''青衣城''
最緊要係..
去買......劉德華隻碟'' EVERYONE IS ON . 1 ''
嘩..買完之後..呀爸姓咩都唔記得!!
好開心啦..
之後去食''大家樂''...
食左隻- 雞比 , 同一杯紅豆冰 ..
好好味..
食完之後..
我個朋友又走..
咁等佢上左車之後..
就去左''長發街市''買野..
買完.返歸..
返到屋企..鞋都未除..
就即刻開左隻碟..
^^..入面有張野..全部都係劉德華既相..
''ANDY LAU WONDERFUL WORLD CONECRT TOUP 2007''
既相..有佢:
上電腦既樣啦...訓教個樣啦...比人偷影既樣啦...整自己快面個樣啦..食野個樣啦....
洗完頭個樣啦..玩NDS個樣啦..好開心咁笑既樣啦..整頭髮個樣啦..諗緊野個樣啦...
仲有去按摩既個啦....(唔知係咪因為''按摩女郎''呢首歌而去既呢?)
同埋沖先涼無著衫個樣啦..(身材好正呀~)
佢真係咩樣都咁靚仔呀!
同我個仔吳炳雄一樣呀~WAKAKA..
咁我對呢隻碟緊係''愛不釋手''呀~
無幾耐之後食飯..
老豆返黎既時候..
加''送''...
有隻好大隻既''蟹''
我地用蒸左佢黎食..
嗯..幾好味呀~
食完之後..
就一直望住我隻劉德華!!!
好開心呀..
我一定要同劉德華一齊訓教呀~
|