今日..
係學校聖誕聯歡會..
我8:10就即刻上教員室搵劉sir..
比張誕誕卡佢..
佢講完多謝..
我就走左..
之後返課室..
食野同玩野..
林sir都同我地一齊過呢幾個鍾..
只係差''佢''唔起到..
咁無辦法啦..佢有野做..
食完野..就唱歌歌..
到我唱...因為''佢''唔起到..
所以都無咩mood唱..
咁唱完就走佬啦..
企起到托咩...
之後散''band''..
咁我地就去左葵芳唱k..
本來都幾開心...
唱下唱下...
但我突然好掛住''佢''~!!!
搞到我自己打後既時間都訓左起梳發..
一直諗..仲要鍾意你..?
定係停止呢種感覺?
我真係好唔開心.好唔開心.好唔開心.好唔開心.好唔開心同埋好唔開心..
我好唔明..點解我..
點解我次次鍾意既人..
一係唔鍾意我...
一係唔可以一齊...
一係我根本唔可以鍾意佢!!
我受夠.忍夠喇...
我一生人咩都好.人緣好..一生好運..
但就係感情有阻礙?點解?
我前世做錯咩呀?
今生要咁罰我?
我唔想再咁喇...
好唔公平..
耶穌...你唔係會幫世人嫁咩?
點解你見到我咁樣..
你都就手旁觀..?
唔理我?唔幫我?
由得我自己一個挨落去..?
耶穌..你係咪唔理我?
你係咪離開左我?
放棄我呢個12歲既月女仔?
我祈禱搵你....你無回應我!!
你回應我..我感覺到嫁!!
起呢到..同d一齊唱k既朋友..
講聲sorry..
同你地一齊去玩..
本來係好開心..
我知你地見到我唔開心..
你地都愛莫能助..
但...因為我自己既事...
都搞到今日唔開心..
I 'M SO SORRY~
講番今日..
咁唱完K..
我就去搵呀媽..
因為呀媽起葵芳...
呀媽問我做咩..
我話無..M痛..
佢話:哦..
我就一直掛你掛到返屋企...
我最需要你既時候...
你去左邊?
不過唔可以怪你..
因為你唔知我鍾意你..
暗戀.....真係好辛苦...
我唔可以同你講..
講左我唔知點面對你..
我寧願依家既你..
咩都唔知..
咁樣對我!!!
我寧願自己既辛苦去換取我面對到你!!
|