知不知心中許多愛的說話 就算說一生都也說不完
是故意 是疏忽
也是對愛的一種侮辱
真心有苦 痴心有毒 該不該早一點結束?
是墳墓 是歸宿
不要走到最後才清楚
為愛而哭 不是錯誤 痛的領悟
總有人不會再乎
劉德華-歸宿
pazu1995
暱稱: 華仔祺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要返學
蕙蕙叫做既,,不過係咩...
我練到啦啦隊舞步喇
我練到啦啦隊舞步喇~
我練到啦啦隊舞步喇
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 297
今日人氣: 1
累積人氣: 4294
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


今日同d朋友去唱k.....但..唔覺得開心.. 無奈 分類: 未分類

 今日..

係學校聖誕聯歡會..

我8:10就即刻上教員室搵劉sir..

比張誕誕卡佢..

佢講完多謝..

我就走左..

之後返課室..

食野同玩野..

林sir都同我地一齊過呢幾個鍾..

只係差''佢''唔起到..

咁無辦法啦..佢有野做..

食完野..就唱歌歌..

到我唱...因為''佢''唔起到..

所以都無咩mood唱..

咁唱完就走佬啦..

企起到托咩...

之後散''band''..

咁我地就去左葵芳唱k..

本來都幾開心...

唱下唱下...

但我突然好掛住''佢''~!!!

搞到我自己打後既時間都訓左起梳發..

一直諗..仲要鍾意你..?

定係停止呢種感覺?

我真係好唔開心.好唔開心.好唔開心.好唔開心.好唔開心同埋好唔開心..

我好唔明..點解我..

點解我次次鍾意既人..

一係唔鍾意我...

一係唔可以一齊...

一係我根本唔可以鍾意佢!!

我受夠.忍夠喇...

我一生人咩都好.人緣好..一生好運..

但就係感情有阻礙?點解?

我前世做錯咩呀?

今生要咁罰我?

我唔想再咁喇...

好唔公平..

耶穌...你唔係會幫世人嫁咩?

點解你見到我咁樣..

你都就手旁觀..?

唔理我?唔幫我?

由得我自己一個挨落去..?

耶穌..你係咪唔理我?

你係咪離開左我?

放棄我呢個12歲既月女仔?

我祈禱搵你....你無回應我!!

你回應我..我感覺到嫁!!

起呢到..同d一齊唱k既朋友..

講聲sorry..

同你地一齊去玩..

本來係好開心..

我知你地見到我唔開心..

你地都愛莫能助..

但...因為我自己既事...

都搞到今日唔開心..

I 'M SO SORRY~

講番今日..

咁唱完K..

我就去搵呀媽..

因為呀媽起葵芳...

呀媽問我做咩..

我話無..M痛..

佢話:哦..

我就一直掛你掛到返屋企...

我最需要你既時候...

你去左邊?

不過唔可以怪你..

因為你唔知我鍾意你..

暗戀.....真係好辛苦...

我唔可以同你講..

講左我唔知點面對你..

我寧願依家既你..

咩都唔知..

咁樣對我!!!

我寧願自己既辛苦去換取我面對到你!!