今日..
唔洗返學..
所以成日留起屋企..
訓到7點幾8點...
起身,擦牙洗面梳頭..
個頭好似個痴線婆咁..
自己都嚇親自己~
搞掂哂..
煮面食啦..
好味道~
食完...9點幾10點..
睇左陣電視~
睇左套:喜馬拉亞星
笑死我..鄭中基扮賭神個到..
睇咁多次..
笑咁多次..
睇完之後..
開電腦玩..
一開始就on msn..
同我個仔傾(吳炳雄)..
同牙怡傾..
同好多人傾..
之後上網..睇論壇..
睇鬼故..我既最愛!!
之後開始好悶..
見到''左麟右李''隻碟..
勾起我條引睇演唱會..
睇呀睇,睇呀睇,睇呀睇,睇呀睇同埋睇呀睇!!
睇完之後..
睇''劉德華夏日Fiesta演唱會''
我最愛既劉德華^^
見到佢..嘩..幾開心呀~
但睇哂之後..
又開始悶...
又開始掛住''佢''...
唉...真失敗..
我既然會為左''佢''..
唔講喇..
之後訓左陣..
玩多陣電腦..
呀媽番左黎..
......................無咩好寫..!
|