知不知心中許多愛的說話 就算說一生都也說不完
是故意 是疏忽
也是對愛的一種侮辱
真心有苦 痴心有毒 該不該早一點結束?
是墳墓 是歸宿
不要走到最後才清楚
為愛而哭 不是錯誤 痛的領悟
總有人不會再乎
劉德華-歸宿
pazu1995
暱稱: 華仔祺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要返學
蕙蕙叫做既,,不過係咩...
我練到啦啦隊舞步喇
我練到啦啦隊舞步喇~
我練到啦啦隊舞步喇
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 297
今日人氣: 42
累積人氣: 4282
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


今日好悶呀~ 不安 分類: 未分類

 今日..

唔洗返學..

所以成日留起屋企..

訓到7點幾8點...

起身,擦牙洗面梳頭..

個頭好似個痴線婆咁..

自己都嚇親自己~

搞掂哂..

煮面食啦..

好味道~

食完...9點幾10點..

睇左陣電視~

睇左套:喜馬拉亞星

笑死我..鄭中基扮賭神個到..

睇咁多次..

笑咁多次..

睇完之後..

開電腦玩..

一開始就on msn..

同我個仔傾(吳炳雄)..

同牙怡傾..

同好多人傾..

之後上網..睇論壇..

睇鬼故..我既最愛!!

之後開始好悶..

見到''左麟右李''隻碟..

勾起我條引睇演唱會..

睇呀睇,睇呀睇,睇呀睇,睇呀睇同埋睇呀睇!!

睇完之後..

睇''劉德華夏日Fiesta演唱會''

我最愛既劉德華^^

見到佢..嘩..幾開心呀~

但睇哂之後..

又開始悶...

又開始掛住''佢''...

唉...真失敗..

我既然會為左''佢''..

唔講喇..

之後訓左陣..

玩多陣電腦..

呀媽番左黎..

......................無咩好寫..!