今朝都唔係好想返學..
因為d m痛..真係:
超痛.勁痛.好痛.爆痛.極痛.一句講哂:痛
但係又無理由因為咁而唔返學..
大佬...我仲要返學見,到''佢''嫁
咁死頂啦..
返到學校..
痛到呀媽唔認得..
真係好想喊..
我諗..xx你媽媽..點解今次咁x痛嫁?
我一直頂到我最鍾意既maths..
頂完喇~
落左醫療室..
就上堂啦..
上英文堂喇...
成班..都係咁嘈..
無改過...我有留心聽書..回答問題..發問問題..
呀sir講講下唔講...
話我地太嘈..
咁好多同學都仲嘈..
咁我地就叫佢地咪嘈啦..
呀sir話:吳炳雄呀.陳嘉麟呀..吳佩祺呀...
傾完未呀?..
我''bear''住呀sir..
一心諗住落堂送張聖誕卡過佢..
點知叫我個名..仲要係我無傾計都講我個名..
我嬲到火屎咁..
之後出左去..
話:呀sir..比你嫁..
佢話:唔好諗住我會原諒你呀..
我咪話:你咪唔好原諒囉.我都無傾計...
之後佢話:你無嘈咩?
我d眼水谷哂出黎..洗出喇咁..
我話:我舉手叫你.你又唔過黎..咪問人囉.你睇都唔睇清楚.就話我傾計..
之後我走左..
之後佢話:唔好咁激動!
我聽到..但我無理佢..入左課室..
喊左9個字至1個鍾.....
最憎人屈我..你叫''屈人勁''(林文勁)呀?
係咁用xyz咁話佢..
之後佢搵我傾計...
比左粒糖我...之後返屋企lu~
|