知不知心中許多愛的說話 就算說一生都也說不完
是故意 是疏忽
也是對愛的一種侮辱
真心有苦 痴心有毒 該不該早一點結束?
是墳墓 是歸宿
不要走到最後才清楚
為愛而哭 不是錯誤 痛的領悟
總有人不會再乎
劉德華-歸宿
pazu1995
暱稱: 華仔祺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要返學
蕙蕙叫做既,,不過係咩...
我練到啦啦隊舞步喇
我練到啦啦隊舞步喇~
我練到啦啦隊舞步喇
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 297
今日人氣: 48
累積人氣: 4288
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2007 年 12 月 18 日  星期二   晴天


今日...m痛...比呀dir屈... 鬱悶 分類: 未分類

 今朝都唔係好想返學..

因為d m痛..真係:

超痛.勁痛.好痛.爆痛.極痛.一句講哂:痛

但係又無理由因為咁而唔返學..

大佬...我仲要返學見,到''佢''嫁

咁死頂啦..

返到學校..

痛到呀媽唔認得..

真係好想喊..

我諗..xx你媽媽..點解今次咁x痛嫁?

我一直頂到我最鍾意既maths..

頂完喇~

落左醫療室..

就上堂啦..

上英文堂喇...

成班..都係咁嘈..

無改過...我有留心聽書..回答問題..發問問題..

呀sir講講下唔講...

話我地太嘈..

咁好多同學都仲嘈..

咁我地就叫佢地咪嘈啦..

呀sir話:吳炳雄呀.陳嘉麟呀..吳佩祺呀...

傾完未呀?..

我''bear''住呀sir..

一心諗住落堂送張聖誕卡過佢..

點知叫我個名..仲要係我無傾計都講我個名..

我嬲到火屎咁..

之後出左去..

話:呀sir..比你嫁..

佢話:唔好諗住我會原諒你呀..

我咪話:你咪唔好原諒囉.我都無傾計...

之後佢話:你無嘈咩?

我d眼水谷哂出黎..洗出喇咁..

我話:我舉手叫你.你又唔過黎..咪問人囉.你睇都唔睇清楚.就話我傾計..

之後我走左..

之後佢話:唔好咁激動!

我聽到..但我無理佢..入左課室..

喊左9個字至1個鍾.....

最憎人屈我..你叫''屈人勁''(林文勁)呀?

係咁用xyz咁話佢..

之後佢搵我傾計...

比左粒糖我...之後返屋企lu~