知不知心中許多愛的說話 就算說一生都也說不完
是故意 是疏忽
也是對愛的一種侮辱
真心有苦 痴心有毒 該不該早一點結束?
是墳墓 是歸宿
不要走到最後才清楚
為愛而哭 不是錯誤 痛的領悟
總有人不會再乎
劉德華-歸宿
pazu1995
暱稱: 華仔祺
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要返學
蕙蕙叫做既,,不過係咩...
我練到啦啦隊舞步喇
我練到啦啦隊舞步喇~
我練到啦啦隊舞步喇
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 297
今日人氣: 5
累積人氣: 4298
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


今日好開心呀~ 愉快 分類: 未分類

 今日..

朝早都無咩野做..

有d悶啦..

點知呀媽同呀e傾電話..

就提意出黎行街..

我地就一齊話yes.yes

就同呀e,媽咪.呀妹.....

一齊去左銅鑼灣行街街.....

一我地一出到去..

就食左d''竹''...''面''...

好好味..

食飽飽就開始行街..

我地一開始就去行''東角''..

一行就行左兩三個鍾..

都唔覺d時間過左去..

快樂不知時日過~

行下行下...smell到,一陣好熟既味..

個種味..好似返親學會smell到..

諗下諗下....終於比我諗到係咩味..

我都覺得怪怪的..

竟然會smell到劉sir陣味- -

個d身體既味~

個d香味...

唔係體臭..

嚇得我呀...

之後諗番..都覺得好無奈..

可以咁''岩''啦~

之後行到8點幾..

就出去食''許留山''..

一邊食一邊凍~

食完''凍留山''

就走去第二個商場到行街街..

呀e就買左個袋..

咁我地就未買到住..

咁我地就一直走啦~

之後一直都見到d好搞鬼好得意既野..

所以一d都唔覺得有悶既感覺~

平時我地唔係咁嫁....

行多兩行..就話要返屋企.

點知今日我地咁得意..

咁特別..

行成幾個鍾意唔覺悶..

唔想返屋企..

仲想行多陣tim...

我地行完個果商場之後...

又食野..

去食魚蛋呀..腸仔呀..魷魚等等..

又食到飽飽的..

食到飽飽..

我地又行過..

之後就行到11點幾..

我地走前..

竟然我都買到一份PUZZLE..

仲要係狗狗TIM呀~

之後番到屋企都已經12點幾..

好攰..

但又唔想訓教!!

嘻嘻~

我好叻呀~

我呢幾日都諗少左''佢''呀..

幾叻女呀~haha

wakaka