成個幾星期無寫..
因為心情一直唔多好..
唔講呢d..
講番呢10幾日主要發生左既野!!
1月1x日..
係我呀媽生日..
個日..我地仲要考試..
放學之後..魚旦陪我買蛋糕.
買芝士蛋糕同埋生日蛋糕..
芝士蛋糕係做生日禮物..
起青衣城買完..
就由海濱行去長發..
攻擊魚旦個肺部..
一路行..d牙就一路震..
又唔係唔知天氣凍..
仲要起到Din...
無法啦..
鬼叫我係佢呀媽咩..
咪捱義氣...
陪佢Din囉- -
一路凍一路行..
嘩..個條咁既死人頭海濱..
距離長發..
又長又遠....
好似行左成世咁..
終於到左長發...
就去美心睇蛋糕..
我地就只有兩個岩心水..
不過..一個就係勁多朱古力..
佢係咁同我講..簡朱古力朱古力..
好味呀..我問佢.你食過喇?!
佢竟然答我..未呀..不過好似好好食...
我望住佢..
我左問..你呀媽再肥D呀?
佢就淨係第個笑字- -...
之後見到個好健康既..有蛋白..生果..
但就係唔多見到有CREAM..
咁我地最後都決定左..買好生果多個果..
我攞到個蛋糕之後..
雞手鴨腳..
好彩有魚旦幫拖.
去到車站..我就試下上車個陣時應該點攞個CAKE..
無幾耐..我就上車..
個司機都唔知係咪輸波..
揸到架車..
呢到去個到去.
我自己又坐得唔好..
但又要睇個袋..
仲要睇住d cake...
差d趺落車...
無幾耐就落車..
我慢慢行返屋企..
返到屋企..
小小心心咁放好個CAKE..
直到夜晚..
呀媽呀爸呀妹同埋我..都好鍾意個CAKE..
At the moment ..
幾有滿足感..
wakakakaka~~]]
|