唔好意思~
之前因為電腦打唔到字..
so寫唔到blog..
依家講番之前做過d咩呀下..
禽日..
去左契媽屋企食飯..
食完飯就去睇電視啦..
點知做我既最愛劉德華主演既''愛君如夢''
咁我緊係睇到呀媽姓咩都唔記得啦~
太開心喇..
我xyzxyz佢呀..
做到一半..要返屋企..
激死我呀..
搞到一半睇唔到..
之後拿拿聲返屋企..睇電視..
之後就去訓教喇..
到左今日..
我地去左長州到玩..
我地一去到就食野...
我食左一個''咖喱海鮮飯''
係完..就開始行街..
一直我地都見到好多好得意既狗狗..bb
d狗真係好靚!!
有''金毛''..''屎立沙''...''敖犬''(唔係棒棒堂個果..係狗中之王!!)
仲有好多..
之後又一直都見到好鬼死多bb..
都好得意.
之後我地食下行下行下食下..
唔覺唔覺就4點幾..
我地食完碗面之後..
就利用急步行去搭船..
因為就黎開船..
所以行快d..!!
回程既時間..
我地搭''快速船''
so..一直瑤下瑤下..
搞到我鬼死咁暈..
要訓教先無事...
咁我地話咁快就到''中環碼頭''
之後返屋企煮野食la~
我地返屋企之前..
去惠康買左d野飲..
係玻璃瓶..
我放左起袋..
我返到屋企..
唔記得左有支咁既''卡啦蘇''
我就好除手咁就放左落地...
''砰''一聲...
我都無留意..
我d電話.銀包..咩都起個袋到..
''砰''一聲..支野爆左..
咩水都流哂出黎..
搞到部電話壞左...
劉sir..吳炳雄..我表妹..李克勤..劉德華..
d相..全部無哂..
我心諗:''攻擊你個肺部"(文雅d)..
咁樣ko左我部電話\./...
唉..
最慘係我銀包裹面d劉德華相呀..
我拿拿聲攞出黎..
吹干佢..
好彩無事咋..
劉德華仲重要過部電話!!(講笑姐)
|