| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 6 日 星期四  |
| 死姣係xxx |
分類: 未分類 |
今日無咩特別~
無咩可以講..
不過我今日落左醫療室..
因為生理痛~
嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚...嗚嗚嗚同埋嗚~
真係好Q痛!~
之後都係咁啦..
不過一直有條友起我面前姣呀某人..
頂..
面阻阻.
之後都係咁啦
ok 既~
tO張鈺余:
張鈺余..
你得唔記得你自己會改D咩呀?
POJ話你姣,
你話會改..
係咪唔係我講既就唔改呀?
你明知我鍾意吳炳雄.
咁你起我面對咁樣同佢玩?!
你同佢玩唔係問題
而係你比人既感覺好姣呀!!!
令人好鬼難受呀~
理下人地感到好無呀,
你自己又唔係未試過呢種感覺
你又唔知唔係好受..
妖..
你要同佢玩.
就行開D玩啦!
講真.
今日午息個陣時..
我同你地成班女仔既玩時候
我自己走左入去班房
你地成班對我自己一個.
我一定唔掂.
就算幾大力都好.
之後吳炳雄就即刻走過黎幫我手拉住對門,
我好開心..
我唔知佢咩原因啦!
但佢咁樣幫我..之後我地又齊'走難'
我地走黎走去都見到對方比人打- -
我真係玩得好開心
係咁多個午息最開心既一個!!!!
但偏偏要我最開心既時候
你就令我唔開心.
你成日話吳炳雄個頭好攞命..
超..人地個頭點關你乜事呀?!
你洗唔洗成Q日借D野就打佢呀?!
我講左十萬九千次
我真係當左吳炳雄係我個親生仔咁..
你唔理我華仔祺呢個位置..
都理下我係佢呀媽啦!
我見到你咁野佢..
我真係無野好講..
個心痛真係有D痛!
我真係好無奈囉~
唔該你啦!
改下啦
咪鬼咁姣啦..
真係好q黑人憎~
我真係好想打鑊你囉
自己小心d啦
你連我呢個fd都無..
你死得嫁喇!
真係好心你啦
我唔怕同你講呀!
蕙蕙個BLOG
話你個篇野既..
個5句好順暢個幾句呢.
頭4句係我作嫁!
我憎你憎到可以理都唔理你呀!
你自己好自為之啦!
蕙蕙:
sorry..
我同你講大話..
話我鍾意歐陽
我係唔想..你亂諗..
無心''門''住你..
希望能原諒~!
By: YOUR MOTHER
|
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 102 | »
|