2010-08-16

08.16

好想有個_ _ _

*

08.18


似唔似外賣呀?

係自家製既-V-

未焗之前

焗完之後

個樣幾有水準
個味呢就自己估下啦*V*

之前J2睇到有桃花小妹我就追晒全集
依家J2播霹靂MIT我都搵黎睇
兩套都有王心如呢個靚女BOR-V-

*

08.20

話說今日返學校遞兩封信
入到Office昅到家寶Sir係度好寫意咁睇緊野
我就畀條友唬我做咩咁遲先交信
問我咩名
由於我唔想畀家寶Sir知道我係度
就好細聲回答
之後果條友叫我講野大聲D
...
跟住家寶Sir就自動彈左過黎問我喇
真係好lor
加上我呢排生左幾粒毒瘡
冇晒face tim/_\

2010-08-16 05:06 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 316 | »