2010-08-16
08.16
好想有個_ _ _
*
08.18

似唔似外賣呀?

係自家製既-V-

未焗之前

焗完之後
個樣幾有水準
個味呢就自己估下啦*V*
之前J2睇到有桃花小妹我就追晒全集
依家J2播霹靂MIT我都搵黎睇
兩套都有王心如呢個靚女BOR-V-
*
08.20
話說今日返學校遞兩封信
入到Office昅到家寶Sir係度好寫意咁睇緊野
我就畀條友唬我做咩咁遲先交信
問我咩名
由於我唔想畀家寶Sir知道我係度
就好細聲回答
之後果條友叫我講野大聲D
...
跟住家寶Sir就自動彈左過黎問我喇
真係好lor
加上我呢排生左幾粒毒瘡
冇晒face tim/_\
|