2010-08-30

08.30

Peggy Alpha太得閒喇
所以屋企有咩就整啦
整完搵人做老鼠 -V-

試下整焗薯條先
焗你一個鐘睇下有冇脆卜卜既感覺

嗯始終不及炸的

再黎
杯COCKTAIL係咪整得好靚呢
讚好先XD
爽爽西瓜雪梨
配豐富維他命C既香橙奇異果
飲完應該都一帆風順;)


做多個FACIAL就差唔多
Peggy Alpha全新美白配方
估到話你叻
我搞搞搞搞搞就搞掂*v*

開估啦
左起珍珠粉 草蜜 奶粉 蛋白 檸檬

*

睇左好多次都好鍾意呢個廣告
TIME IS LOVE

點解 一次都不送花給我
點解 一點都不著緊我
點解 說句我愛你都吝嗇

唯有時間 讓愛 更了解愛

從一數到十 你愛我有多少
秘密
不夠不夠 快說多少
那你愛我有多少

*

08.31

係時候試下飲免費咖啡Pacifc喇
真係Starbucks正d bor


當Dry爆牛丸遇上迷人Pink Lady會中毒
我又買野喇
一條衫一對鞋都512
遇到個內地客話同我鴿份買鞋有額外85折
興奮興奮值得開心xd
對鞋都未夠三寸半唔算高啦

死喇
成個暑期都買左好多野
GROSS GAIN17883.46
GROSS LOSS7704.7
都係初步計咋
車費都未計

電話3688
銀包1200
袋914
衫704
鞋474
內衣359.8
電髮350
護理195.4
海洋公園150
雜145
曬相74.5

大駛妹:P 

唔記得我都好鍾意四海個廣告
好韌好DRY呀
做咩仲食D咁DRY既牛丸呀
四海
真係好彈好多汁呀

09.01

突然覺得學校好好
陳副校長本來話兩星期之後先畀我轉
但係佢話好多老師說項
所以我轉到
ECON我來了
我要DUMP晒包袱DUMP晒石頭

btw
今日識到ruby

2010-08-30 01:30 PM- [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 316 | »