2010-07-23

07.23

勁嬲呀
難得12-9畀人CUT
唔駛返喎\__/

咁我去剪頭髮囉
我電電電
今次收三百五咋XD

*

07.25

自學日文先
我一定得既

*

07.26

平時我地埋單都會用意見書夾住張單既
通常D客唔知都唔理架喇
今日我張枱果個客人竟然好有心機寫

其中有一題係
如果你有機會再次光臨
你希望我們...

To be served by Peggy Cheng

我睇到幾開心呀
佢走果時仲問我係咪姓鄭
kakaka

*

07.28

返得兩個鐘就cut!

2010-07-23 09:16 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 316 | »