2010-07-02
07.01
本來今日Day Off架
代人返工
搞到七日都返工
約左Gigi睇Twilight3
Edward好似冇咁靚仔既
D片段成日一截截
唔係咁鍾意
Jaco同佢爭Bella好睇囉XD
之後食Crepe
塊皮好有口感
但芝士蛋糕冇芝士味既
呃秤
SDC抽到6 pcs Cereal
都唔錯丫
有人抽左750蚊喇
唉><
之後有台客話自己係M記Trainer
都幾nice
但佢好似想招兵買馬喎:]
*
07.02
男人老狗好似你地咁cheap都係第一次見
下次戴返條M巾先好同我講野丫唔該
SDC91pt
全場總冠軍
依家兩日就滿一張
難怪小人度君子既
今日有台客畀50蚊Tips我@@
我: Tony呀 Amazon Nectar唔夠甜
T: 搵個靚女Serve佢咪夠甜囉 我意思唔係話你唔靚呀
心諗我唔靚都好過你樣衰丫xd
*
好唔得閒
一次過UP相啦



Lovely flipflop i want THEM
*
07.03
出左糧又抽3個SDC
爽耶
七千幾
今次抽到T-shirt外套同筆xd

Lovely Kids In BG;)

SDC Prize so far i got

SDC Design&2ndSalary
*
07.05
100TIPS呀
梗係我SERVICE好喇
呢幾日都開早都唔錯
有三件事
明明啤酒黎講San Miguel唔好飲
明明Smoothie黎講Icy Berry Blend唔好飲
明明Amazon Nectar唔好飲
但因為SDC計分
我居然推介畀客人
真係唔係一個好人
|