2010-04-14
04.14
個LCCI搞到我成條Vertebral column好痛
今日下半身殘廢要留係屋企
我覺得整得好靚
搵人讚下我啦XD

焗青衣柳飯配蜜蜜汁雞翼加滑滑薯蓉拼盤
*
04.15
冰透心

*
04.16
蛋包飯

我唔係得閒
我唔係無聊
我做咁多野都係想證明自己既存在價值
CAN YOU HEAR ME?!
*
04.17
聽天由命
*
04.19
第一日會考
見到好多人
好有親切感
出門口見到呀包已經埋伏係聖心
咁早呀@@
之後知道梁子盛同謝朗杰兩個Physics人同場考安心晒
坐錯位囉
跌埋身份證囉
由老師執番畀我囉
咪考得唔好囉
我琴晚已經成晚唸家寶Sir架喇
唯有食囉
奄列炒麵
我車
咪同我個蛋包飯差唔多
碌上去對比下

媽咪搵左好耐既花露水我終於搵到喇
好香呀
唔知係咪個個女仔都鍾意香噴噴架呢
見到雙妹嚜呢個懷舊老字號品牌好開心:P
有壓力 食
唔開心 食
諗唔通 食
唔想溫書食
空虛時又食
肥肉出晒黎
我就爆磅喇
突然想講雖然我唔多鍾意鄭嘉穎
但我係呀雁都會鍾意佢
現實會唔會有咁浪漫XD
*
04.20
對住AMATHS靜坐
Ch8-14
依家好鍾意食Yamazaki個咖啡骰仔包
一咬落去就有CREAMY COFFEE溶係口
咁食麵包法要做VIP先得
*
04.21
好想好想
然後撥了個電話
李穎欣
我真係估中左@@
|