2010-09-09

09.09

依家要回顧下開學日先
雖然呢部電話冇前置鏡頭
但有得玩自拍喎XD

*

LUCKY
終於寄左黎喇
未試過抽獎抽到MTR500 COUPON咁爽
仲寄掛號信黎幾威
SKIN FOOD又寄FREE MASK喎*V*

不過鄭耀忠同學真係好煩囉
佢自己做晒A/C就係度
小明上山落山上山落山...
帽飛走左=CAPTIAL
笑死我XD

勁唔開心
殷SIR明知我唔識
仲三次叫鄭佩芝答問題

*

09.10

今日MS TSANG上上下堂轉英文教
唔知點解覺得好好笑

MS WU: 佩芝
心諗唔通捉我頭髮
自作聰明咁撥高D頭髮
MS WU:你肥返好多 好睇
尷尬笑
我真係要減肥!

話時話
我覺得李少峰好似總統阿奎諾三世
陳嘉裕好似陳豪- -

2010-09-09 04:48 PM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 316 | »