2010-09-09
09.09
依家要回顧下開學日先
雖然呢部電話冇前置鏡頭
但有得玩自拍喎XD

*
LUCKY
終於寄左黎喇
未試過抽獎抽到MTR500 COUPON咁爽
仲寄掛號信黎幾威
SKIN FOOD又寄FREE MASK喎*V*

不過鄭耀忠同學真係好煩囉
佢自己做晒A/C就係度
小明上山落山上山落山...
帽飛走左=CAPTIAL
笑死我XD
勁唔開心
殷SIR明知我唔識
仲三次叫鄭佩芝答問題
*
09.10
今日MS TSANG上上下堂轉英文教
唔知點解覺得好好笑
MS WU: 佩芝
心諗唔通捉我頭髮
自作聰明咁撥高D頭髮
MS WU:你肥返好多 好睇
尷尬笑
我真係要減肥!
話時話
我覺得李少峰好似總統阿奎諾三世
陳嘉裕好似陳豪- -
|