2010-09-18
09.18
我的好豬豬篇
同豬豬去STARBUCKS溫書XD
張五常話
發問的第一個黃金定律就是要臉皮厚
咁我臉皮都唔薄喎..
*
09.20
點解我地班房部冷氣會放暖氣
有陣暗湧好好笑
中史係咪有個TERM叫超英趕美
我要同時間鬥快
快D快D追到ECON
調左位
冇得同露脾坐LU
不過前面有TIM
*
09.21
YES!
A/C高過忠0.5分
琴日先畀佢話我不知廉恥
今日仲唔吐氣揚眉
剖白
我真係好想讀翻譯架
可唔可畀個機會我
考多次考個星番黎
現實我同理想我差太遠
產生很大的自卑感
|