2010-09-28

09.28

眼矇耳聾鼻塞口乾頭痛喉痛一齊黎

*

09.29

還是家寶SIR最好

*

09.30

我又問左個好蠢既問題
我:殷SIR你會唔會覺得我好蠢
殷SIR:唔係呀 你都好努力啦
哎呀呀
冇晒形象喇
尤其123唔好再唱衰我

放學撞到MS SO
佢請我食大三巴杏仁餅
你地恨唔到架喇呢D師生緣

諗起殷SIR問我最鍾意SCIENCE邊條LAW
我答左INERTIA
其實理科野已忘記得七七八八

*

10.01

哇沙田好多人呀
多謝豬豬送的CHOCOLATE RAIN
又買到飛
好滿足
JOEY ;) 

近來很喜歡抽獎和比賽
下面係我既作品

*

10.02

我冇睇錯嘛
中大LOWERQ都要A中化
就算放棄中大
都要中英A1科
或者ALA1科
或者我發下夢都有可能既
SO SAD

*

10.03

今年係FB多左表達自己
好開心QOOZA成日有THOMAS留言
FB又有GREEN既AMY ANGUS佢地回應
當然唔少得一眾SIBLINGS LA
FB CAN ENRICH SOCIAL LIFE
 

2010-09-28 05:40 PM- [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 316 | »