2010-10-09

10.09

好充實
既去左中大開放日
又去左豬豬新家參觀睇到佢D珍藏
更做到功課

我地呢個系2A叫差架喇
好挫敗

附POSTER一張
默默畫

成日諗起個講者話
DUMPLINGS IN SOY SAUCE
譯做在醬油裡的餃子叫核突

*

10.10.10

十分十全十美
可惜無人完美

*

10.11

兩邊走
時而整BOARD
時而諗橋
ENG SO扯左手
年宵扯右手
POOR

家泉話
你畫畫都幾OK喎
係咪細個做數果時畫畫(冇/_\)
不過呢句說話
令人精神抖擻

恭喜成哥做左影子XD

*

10.12

其實我也很難受

*

10.13

ZETA諗果句SEE U AFTER SCHOOL
代替放學ICU好正XD

MS LO幫我地整左張工作證
畫到我好可愛:P

愈來愈早出門
愈來愈遲歸家
咁代表..

*

10.14

肥榮話中文學會個老師讚賞我好有HEART咁搵錯字
HAPPYXD

2010-10-09 06:53 PM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 316 | »