2010-10-09
10.09
好充實
既去左中大開放日
又去左豬豬新家參觀睇到佢D珍藏
更做到功課
我地呢個系2A叫差架喇
好挫敗
附POSTER一張
默默畫


成日諗起個講者話
DUMPLINGS IN SOY SAUCE
譯做在醬油裡的餃子叫核突
*
10.10.10
十分十全十美
可惜無人完美
*
10.11
兩邊走
時而整BOARD
時而諗橋
ENG SO扯左手
年宵扯右手
POOR
家泉話
你畫畫都幾OK喎
係咪細個做數果時畫畫(冇/_\)
不過呢句說話
令人精神抖擻
恭喜成哥做左影子XD
*
10.12
其實我也很難受
*
10.13
ZETA諗果句SEE U AFTER SCHOOL
代替放學ICU好正XD
MS LO幫我地整左張工作證
畫到我好可愛:P
愈來愈早出門
愈來愈遲歸家
咁代表..
*
10.14
肥榮話中文學會個老師讚賞我好有HEART咁搵錯字
HAPPYXD
|