2011-11-24
2011.11.24
循例講返句
KTS HAPPY BIRTHDAY
郭記廿五週年出左自家蛋糕同FILE:)
*
報左P CHAN
真係學到野
都唔算狂抄
我好ENJOY抄野既過程:D
不過我平時自己辛苦學既VOCAB佢一堂教晒
補既人就可以不勞而獲
SO SAD:(
*
2011.11.25
好開心呀
KTS竟然真係DUMP本請埋我地呢屆中七老餅食BUFFET
我地都算沾主教同48個校長既光先有咁好待遇
地點係學校既AG02
有即煮咖啡
我走去飲左兩杯爽
好多熱騰騰同凍冰冰既野食:)
*
之後同ANNE去和民食
兩個人等左兩個鐘點知換黎既係一碗DRY爆既石頭飯
杯野飲仲好食過個飯SOSAD:(
*
電左髮:D

*
11.28
就死喇=^=
樂信幸福樂信都唔好:(
*
甜牙牙呢個甜品好似好正
我覺得我可以挑戰下
有冇人有興趣@v@

*
11.30
約會取消了
還有誰陪我大吃半天呢:(
ECON QUIZ
久逢甘露唔駛做MARGINAL
喜極而泣:')

|