2011-11-11
2011.11.11
表姐婚禮
好唔開心呀
一直期待左好耐既BUFFET竟然冇雪糕食
算咩BUFFET
D野又唔好食又唔多款
SAD:(((
唯一可取既地方就係有RED WINE&CHAMPAGNE
食唔飽仲要TEA TIME=^=
*
感動位
表姐結婚
表哥d眼水鼻水一齊黎
又送金又珍珠又鑽石
如果我細佬咁對我就好<3
最搞笑個句係
表哥拍個VIDEO個陣講
如果你對家姐唔住
我會(遲疑左兩秒)報警
全場爆笑XD
我:細佬 第時我結婚你會唔會送咁多野畀我
細佬:唔知呀 到時先算啦 麥當勞3號餐加大 飲咩好呢 雪碧走冰
家姐的功能…
SAD
*
趁低入多粒XD
*
每日一雪糕 智商一定高 YEAH:>






|