2011-08-31
08.31
LAST DAY約左GIGI
我地冇事喇:D
去荃灣食平餐
三十蚊唔駛就有意大利飯+餐湯+任飲飲品XD
最開心仲幫部手機換左個MON貼
即刻靚晒-V-

*
啊
我既善花出道前真係肥妹仔
點解差咁遠-口-
*
09.01
好開心啊
開學日媽媽畀開學利是
我已經唔記得原來佢年年都畀
原來係好值得開心既事XD
*
家姐:如果我係一隻馬呢 我應該係打仗時永遠派唔出既馬XD
媽媽:我是一隻可愛既(PTH:小白兔)
我:你可愛?你係一隻有左既小白兔
媽媽:咁你呢
我:我係一隻單純的小綿羊
媽媽:你真係好單純 知唔知點解我地咁擔心你唔擔心家姐
因為你好易信人 被人呃
其實我由細被人呃到大-0-
連同事都睇得出我既口頭禪係:係咪真架
*
一係就冇
一係就三個
想點呀...
|