2011-08-31

08.31

LAST DAY約左GIGI

我地冇事喇:D

去荃灣食平餐

三十蚊唔駛就有意大利飯+餐湯+任飲飲品XD

最開心仲幫部手機換左個MON貼

即刻靚晒-V-

 

*

我既善花出道前真係肥妹仔

點解差咁遠-口-

*

09.01

好開心啊

開學日媽媽畀開學利是

我已經唔記得原來佢年年都畀

原來係好值得開心既事XD

*

家姐:如果我係一隻馬呢 我應該係打仗時永遠派唔出既馬XD
媽媽:我是一隻可愛既(PTH:小白兔)
我:你可愛?你係一隻有左既小白兔
媽媽:咁你呢
我:我係一隻單純的小綿羊
媽媽:你真係好單純 知唔知點解我地咁擔心你唔擔心家姐
         因為你好易信人 被人呃

其實我由細被人呃到大-0-
連同事都睇得出我既口頭禪係:係咪真架

*

一係就冇
一係就三個
想點呀...

2011-08-31 06:17 PM- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 316 | »