2011-07-28
07.27
今日有咩咁特別
就係拎CHEQUE既時間喇
哈哈
三日得來不易啊!
好似做奴隸咁

*
今日仲有咩咁特別
就係PETER同肥聰黎探我
佢地扮住我男朋友先
咁經理就唔會再打我主意XD
*
07.28
好壓迫呀
老闆個二婆黎左監場
咁岩又要我出
咁岩我好失魂
做錯晒D野
好彩冇出洋相
好多謝男同事咁關心我
連二婆都問我叫咩名
唔通佢又鍾意我XD
定想投訴我:P
佢讚我好好笑容
上年做暑期工只係請食飯
今次就上繳中央補數啦
又冇晒錢-_-
*
其實已經冇晒感覺
為何還來找我
*
07.29
明明乖仔應該好D
但點解我會覺得少少壞既男仔好D架-_-
*
我用之前D抽獎券換左D我鍾意既野返黎
當然有孝順爸爸媽媽
唔好誤會
酒係FOR爸爸
奶係FOR媽媽
因為我既唔飲酒又唔飲奶
零食FOR朋友
剩低既HAAGEN DAZS就係我既!
我恨左好耐架喇XD
有左攪拌機仲可以整YOGURT食
好幸福XD

|