2011-07-28

07.27

今日有咩咁特別
就係拎CHEQUE既時間喇
哈哈
三日得來不易啊!
好似做奴隸咁

*

今日仲有咩咁特別
就係PETER同肥聰黎探我
佢地扮住我男朋友先
咁經理就唔會再打我主意XD

*

07.28

好壓迫呀
老闆個二婆黎左監場
咁岩又要我出
咁岩我好失魂
做錯晒D野
好彩冇出洋相
好多謝男同事咁關心我

連二婆都問我叫咩名
唔通佢又鍾意我XD
定想投訴我:P
佢讚我好好笑容

上年做暑期工只係請食飯
今次就上繳中央補數啦
又冇晒錢-_-

*

其實已經冇晒感覺
為何還來找我

*

07.29

明明乖仔應該好D
但點解我會覺得少少壞既男仔好D架-_-

*

我用之前D抽獎券換左D我鍾意既野返黎
當然有孝順爸爸媽媽
唔好誤會
酒係FOR爸爸
奶係FOR媽媽
因為我既唔飲酒又唔飲奶
零食FOR朋友
剩低既HAAGEN DAZS就係我既!
我恨左好耐架喇XD
有左攪拌機仲可以整YOGURT食
好幸福XD

2011-07-28 01:21 AM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 316 | »