2011-07-25

07.25

一返到去
TOMMY就潦人
我左佢左
佢右佢右
玩野XD

之後出餐
以為佢好咁死行埋一邊
點知佢等我行到伸隻腳出黎
哎呀
好低能XD
但我次次都中招既

*

鹹濕經理:阿芝 你覺得我怪唔怪呀
我:哈哈 我覺得你好似黃子華
經:唔係丫嘛
主任tommy係旁邊想笑又驚畀人鬧個樣超funny XD
經:阿芝 你岩岩係咪話對我有d化學感覺話
我心諗 你真係可以慳d
有個女同事話走個日要成杯熱飲倒落佢個身度
諗起就興奮XD

*
廁所有個妹妹:姐姐 你好靚呀
我:你同緊我講野呀
妹:係呀
其實小朋友真係唔識講大話:P

*

被人TUM既感覺好幸福
不過可惜都係假象

*

類似SO GOOD既呀姐:小姐 有咩幫到你呀
我:我想問BB CREAM擺係邊到
姐:(指住JOHNSON BABY個堆)係咪呢D呀
=_____________________________​=


趁特價我買左枝BB CREAM
本來79蚊1枝
依家88蚊2枝
學生仲有九五折
好抵買
本來都唔化妝
都係拜黃子華所賜

之後5個鐘竟然冇飯食
餓死我
放工去食新地都唔會肥XD
好耐冇食過M記了

*

07.26

我急不及待
好想去舊公司拎CHEQUE:P
都係等多日
廢事去到撲空

*

鹹濕經理:阿芝 你有冇男朋友呀 你鍾唔鍾意唱K
對多佢一秒都-,-

我:BEN哥哥 你知唔知聽日咩日子
經:你生日呀
我:梗係唔係啦 7日試用期呢
經:唔駛啦 (以為佢拒絕我個REQUEST)
你返工第1日我已經計你3X喇
我:真架 多謝晒
我應該係第1個PART TIME有3X:P
個個都得28咋
我係咪好醒目呢XD

不過佢真係成日抽人水
好嘔:$

2011-07-25 11:33 PM- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 316 | »