2011-06-26
06.26
我出院喇BABY~
開頭做完手術個日真係痛不欲生
雖然知道係提子乾醫生幫我做而唔係COOL爆醫生已經好萬幸
因為提子乾好好多:)
提子乾之所以叫提子乾係因為佢有一粒好大既痣XD
*
原來全身麻醉唔係好似TVB D劇咁
TVB咪好興做完之後個病人仲係昏迷咁既
但原來做完個手術佢會拍醒你
然後個麻醉師又好風趣
佢問你平時係咪冇做家務架
我話你點知架
佢話你條血升管咁鬼幼
一睇就知冇做家務啦
返屋企快D幫媽咪做家務呀
難為我被插完左手再插右手再插返左手先插到
*
第一日做完要吊盬水
又要打好"拿"既抗生素
仲無啦啦嘔左四次血
好辛苦
好彩有靚仔望下支持住XD

吊盬水 滴滴

我D牙同腫瘤

食軟飯?!

某兩個人送既XD
*
06.28
SEOHYUN
HAPPY BIRTHDAY
你一定要愈來愈靚呀:)
|