2011-06-26

06.26

我出院喇BABY~

開頭做完手術個日真係痛不欲生

雖然知道係提子乾醫生幫我做而唔係COOL爆醫生已經好萬幸

因為提子乾好好多:)

提子乾之所以叫提子乾係因為佢有一粒好大既痣XD

*

原來全身麻醉唔係好似TVB D劇咁

TVB咪好興做完之後個病人仲係昏迷咁既

但原來做完個手術佢會拍醒你

然後個麻醉師又好風趣

佢問你平時係咪冇做家務架

我話你點知架

佢話你條血升管咁鬼幼

一睇就知冇做家務啦

返屋企快D幫媽咪做家務呀

難為我被插完左手再插右手再插返左手先插到

*

第一日做完要吊盬水

又要打好"拿"既抗生素

仲無啦啦嘔左四次血

好辛苦

好彩有靚仔望下支持住XD


吊盬水 滴滴

我D牙同腫瘤

食軟飯?!

某兩個人送既XD

*

06.28

SEOHYUN

HAPPY BIRTHDAY

你一定要愈來愈靚呀:)

2011-06-26 06:37 PM- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 316 | »