2011-06-17
06.17
嘻嘻
考完ORAL之後去釘耳環
198+68耳環加藥水加護耳服務
依家睇自己個樣覺得怪怪地-,-
但我依家有個隱憂
做手術要除耳環?
*
我好想20.21.22號有人陪下我
特別係去士多啤梨園XD
*
06.18
畀我知道邊個師傅整我個電話呢就...
整我部電話搞到花左
又冇晒CONTACT NO
又冇晒SMS
好SAD
*
我舊腫瘤好痛
有發大既跡象T^T
*
06.20
太傷心了吧
想摘士多啤梨又過時
想摘荔枝又未合時:(
好憎學校
耳環又唔戴得
耳針又唔戴得
STUBBORN\_/
*
06.21
本來只係想3個人出去
點知變左一大班人8個出去
都幾開心
我地既行程係食野溜冰再影貼紙相
*
THOMAS
我為左你學溜冰架
感唔感動
HAHA
本來冇跌架
最衰死人MOONY
一講我就跌
好彩有靚仔扶我起身
跌多幾次都抵XD
我玩左一個鐘就可以自己行出黎
不過行得好慢B-)
讚下我啦


|