2011-06-17

06.17

嘻嘻
考完ORAL之後去釘耳環
198+68耳環加藥水加護耳服務
依家睇自己個樣覺得怪怪地-,-
但我依家有個隱憂
做手術要除耳環?

*

我好想20.21.22號有人陪下我
特別係去士多啤梨園XD

*

06.18

畀我知道邊個師傅整我個電話呢就...
整我部電話搞到花左
又冇晒CONTACT NO
又冇晒SMS
好SAD

*

我舊腫瘤好痛
有發大既跡象T^T

*

06.20

太傷心了吧
想摘士多啤梨又過時
想摘荔枝又未合時:(

好憎學校
耳環又唔戴得
耳針又唔戴得
STUBBORN\_/

*

06.21

本來只係想3個人出去
點知變左一大班人8個出去
都幾開心
我地既行程係食野溜冰再影貼紙相

*

THOMAS
我為左你學溜冰架
感唔感動
HAHA
本來冇跌架
最衰死人MOONY
一講我就跌
好彩有靚仔扶我起身
跌多幾次都抵XD
我玩左一個鐘就可以自己行出黎
不過行得好慢B-)
讚下我啦


2011-06-17 09:08 PM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 316 | »