2011-06-09

06.09

UE斷手斷腳-,-

依家成日諗起椰子味香水同橙味香水XD

前面個個係某同學提議既
話說我話家姐去完泰國黎
我想要香水做禮物
點知家姐話個度既全部都好俗
買左支最唔俗但係都俗既香水
於是某同學就話椰子味香水應該幾特別
從此我就記得左喇

仲有一次
咁我細佬咩水果都唔食架嘛
有次我食橙個陣小心彈左少少橙汁落去
佢既反應係即刻攞走埋個碗走人
我心諗:好YEAH
一物沿一物
我遲D就買支橙味香水噴到佢成身都係XD

*

06.10

一如我所料
考考下PA個陣
準時三點鐘舉手
個TA以為我又加紙XD
點知見到我啪八粒丸
由於好細粒既關係
我倒得又快
好似食成炸藥咁
個TA實嚇窒左XD

岩岩去照CP
OH
打完D造影劑
個身真係超燙超熱
個心跳得快到好似跳左出黎咁
成個人震架

最辛苦的會過去的
照完家姐請食拉麵同綿花冰
SO GOOD

*

我仲知道GRADIN幫我化妝個姐姐都鍾意SNSD架
COOL
我問佢鍾意邊個啦
佢話好獨特架喎
我就話:唔係SUNNY丫嘛
點知真係中左呀HAHA
其實SUNNY真係幾可愛
不過我最鍾意既都係SEOHYUN :D

*

加多一句
如果SNSD既SEOHYUN加F(X)既SULLI加SECRET既SUN HWA
組成一隊
幾美好XD
清純少女組合啊^^

2011-06-09 03:32 PM- [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 316 | »