2011-06-09
06.09
UE斷手斷腳-,-
依家成日諗起椰子味香水同橙味香水XD
前面個個係某同學提議既
話說我話家姐去完泰國黎
我想要香水做禮物
點知家姐話個度既全部都好俗
買左支最唔俗但係都俗既香水
於是某同學就話椰子味香水應該幾特別
從此我就記得左喇
仲有一次
咁我細佬咩水果都唔食架嘛
有次我食橙個陣小心彈左少少橙汁落去
佢既反應係即刻攞走埋個碗走人
我心諗:好YEAH
一物沿一物
我遲D就買支橙味香水噴到佢成身都係XD
*
06.10
一如我所料
考考下PA個陣
準時三點鐘舉手
個TA以為我又加紙XD
點知見到我啪八粒丸
由於好細粒既關係
我倒得又快
好似食成炸藥咁
個TA實嚇窒左XD
岩岩去照CP
OH
打完D造影劑
個身真係超燙超熱
個心跳得快到好似跳左出黎咁
成個人震架
最辛苦的會過去的
照完家姐請食拉麵同綿花冰
SO GOOD
*
我仲知道GRADIN幫我化妝個姐姐都鍾意SNSD架
COOL
我問佢鍾意邊個啦
佢話好獨特架喎
我就話:唔係SUNNY丫嘛
點知真係中左呀HAHA
其實SUNNY真係幾可愛
不過我最鍾意既都係SEOHYUN :D
*
加多一句
如果SNSD既SEOHYUN加F(X)既SULLI加SECRET既SUN HWA
組成一隊
幾美好XD
清純少女組合啊^^
|