2011-06-03

06.03

今朝一起身
隻眼好ITCHY
我擦左兩下眼
然後如常咁洗面
我以為隔一陣就冇事
點知隔左一陣
隻眼腫到好似豬頭咁
又癢又痛又流眼水
個樣連自己都接受唔到
決定睇左醫生先返學

醫生話係眼睛入菌發炎
要食抗生素
其實點解近排咁多事發生係我身上
我真係一個包袱
成日為人帶來麻煩
其他人一見到我就唔開心
屋企人成日洗錢係我身上
我做錯D咩
有冇人可以答我

5C GATHERING
其實我好想表現畀大家睇我變左好多架喇
我改左架喇
我歡容左架喇
但係我真係笑唔出呀

*

放學家姐請我食TUTTIMELON
我心情先好返D咋
THANKS:P

發現左一隻桃味既香水好好聞
GOOD
遲D買佢返屋企先XD

*

鴨鴨代替我拿獎^^

2011-06-03 07:09 PM- [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 316 | »