2011-05-27

05.27

估唔到MS LO都鍾意SNSD

今日放學去左ENG CORNER幫手
同D FORM1玩SCRABBLES
開頭仲領先緊
點知後來抽極都係得E同T
我唔需要咁多ET囉OK
咁諗緊點組字既時候唔覺意哼左兩句OH
MS LO就用凶狠既眼神望住我
PEGGY WHY U STILL HAVE TIME TO WATCH KOREAN MV
又威逼我唔准輸
PEGGY IF U LOSE, YOU WILL BE FIRED
我就順口問多句
近排興MR TAXI
MS LO就話THAT SONG IS NOT GOOD
RUN DEVIL RUN IS BETTER

GIRL GENERATION IS THE BEST

*

05.28

約左LINDA同ANNE聚舊
好開心呀
佢地兩個陪我食素
佢地一致認同好好味同埋好似呀
仲表示下次會黎食
我果然介紹得冇錯呀
我試左我好想試好耐既鱆魚小丸子
YUMMY



走既時候撞正STARBUCKS部車
齊齊排隊去左試GREEN TEA
本來好抗拒呢隻味
原來都唔錯
仲送左張買1送1既COUPON:)

再去食CRUMBS!
好大杯好CREAMY
MOCHI TOPPINGS IS THE BEST



家姐買既牛牛芝士XD

好心急好想去釘耳環
本來諗住SAVE定$去ISABELLA釘
因為夠專業
但390一對始終都有D貴
我退而求其次
聽講L LURE都幾好
就呢間啦^^

2011-05-27 08:22 PM- [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 316 | »