2011-04-16
04.18
未試過咁嬲
世紀大賤男

*
其實我做功課個陣諗緊個問題
同性戀者想婚姻合化法的原因是因為公平?人權?名份?
還是因為利益的問題
既然大家咁愛對方
咁應該唔會介意咁多細節
如果佢地覺得伴侶死左係要有D咩遺產?福利?
咁都唔係好愛對方姐
我有冇講錯?
*
唔知點解
每次面對佢
態度總會軟化
連本來好難開口既對不起
我都一次又一次說了出來
*
04.17
今日做左一日孝順女去探爸爸
買左個麥記新出既包畀佢
煙烤醬咩咩雞包
佢自己一直好想食又唔捨得買
之後去到佢真係好開心
不斷問我想飲咩食咩
又話點解唔早點同佢講
佢依家食飽左
但佢都好快食晒個包
我仲偷聽到佢係伙記面前揚威
笑死我
我叫左佢一直都自誇整得好好咋既涼粉紅豆冰
仲有薯條
走個時老闆娘仲唔收我錢;)
另外呢
我見一田個邊開左間新店
裝修得幾靚
於是入到睇
哇D款好青春好靚呀
仲要夠平
以後買_ _ _就搵6IXTY 8IGHT
|