2011-04-06
04.06
琴日放假冇去到拜山
我去左天后散心
去左一間我好想去既地方
得出個結論
睇野真係唔可以睇外表
不過呢D野真係中過招先會咁諗
真係有人揀野會揀內涵
我就唔信
BTW
又有靈感作一D對CE AL冇幫助既文;D
我好想佢登呀
近排又試埋D怪野
粟米味豆奶
泡菜味腸粉
我覺得好特別呀XD
*
04.07
痴線架
今日跑城門河
有一刻好想放棄唔跑扮唔舒服
其實個肚真係好痛
頭又痛
不過最後終於完成左
雖然冇以前咁快
之後DOUBLE PA DOUBLE中化
最慘係放學仲要DOUBLE補習
DANIEL講左句都幾好笑既野
你B先好迷惘呀
你E個D唔係叫迷惘
係迷失;D
*
04.10
超爽
老娘投訴完唔駛找數
D潑辣指數愈來愈有水準
$29多芒小丸子XD
一早睇你唔順眼架喇!
|