2011-04-14

04.14

去覆診
一開始醫生話幫我檢查牙齒
點知檢檢下PUSH一聲有一下強烈的刺痛
原來係打麻醉針
佢好似打左兩支?
我以為抽完
就問:抽完喇
答:未呀 頭先個支麻醉針黎架咋
抽個時以為自己就死
因為個心跳得好快

之後等
等藥力發作
慢慢發現塊面好似癱左
但唔係冇感覺而係麻痺

佢又叫我入去訓低
又係乜都唔講
不要問只要信個隻
之後又搵布半蓋我雙眼郁
又要勁多支大既針
咁我驚架嘛
咪郁囉
又畀佢鬧

我唔敢望
但張開個口咁耐好TIRED架嘛
咪裝下搞成點
點知就畀我見到佢夾左舊血肉模糊既肉出黎

好痛好痛好痛呀

之後趕到返去上PA

達莉一睇就問我咩事
好關心我
話我唔應該返學
應該係屋企抖下
同埋佢好怕我講野會整傷個傷口
我覺得好WARM呀

然後
返到屋企收到紅十字會既信
我係B+
終於知道自己咩型
因為父母唔知
出生紙又冇寫

*

04.15

好嬲呀
以前GARY係我心目中係一個好FRIENDLY好唔計較既男仔
但唔知係咪因為搞年宵既緣故
令佢好唔鍾意我

我同佢講我講唔到野
因為做左手術
佢反駛話咁你依家又講到野
仲叫我照PRESENT
最多佢講多D
依家唔係講多講少既問題
係我個傷口未合埋
隨時會爆
點解佢可以咁唔體諒
佢仲要怪我轉左星期一PRESENT
因為校長黎睇堂
我覺得呢一切都好荒謬
點可以咁對我

2011-04-14 08:24 PM- [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 316 | »